Erotyczne - str 71

  • Problem macochy cz.2

    Piotrek wpatrywał się w ekran komputera, siedząc na obrotowym fotelu. Przeglądał strony internetowe, starając się pogłębić wiedzę na temat nieznanego mu przypadku ...

  • Najemnik cz. 18

    Zawsze ciekawiło mnie, kiedy facet przestaje być samcem. Nie w znaczeniu końca możliwości seksualnych, ale kiedy przestaje się oglądać się z zainteresowaniem, za ...

  • Gorący wyjazd

    Przed przeczytaniem uprzedzam, że to moje pierwsze opowiadanie, więc za wszelkie komentarze będę wdzięczny. Lato, lato wszędzie. Gorąco i parno, więc z grupką ...

  • Intruz

    Kilka lat temu natknąłem się na to opowiadanie. Chyba na stronie DobraErotyka. Zniknęło jednak, a mi mocno utkwiło w pamięci. Poniżej próba odtworzenia tego dzieła ...

  • Pożegnanie.

    Po raz piąty zerknęłam w lustro uśmiechając się smutno. Omiotłam ostatnim spojrzeniem moje mieszkanie, i zamknęłam drzwi na klucz, który jutro spocznie na dnie rzeki ...

  • Rozmowa

    Andrew Boock Rozmowa Poniższy tekst prowadzony jest w formie rozmowy z podziałem na role. Mam nadzieję, że pozostawiam duże pole do wyobraźni dla Czytelnika. P Pomyśl, że ...

  • Współlokator

    Mieszkanie ze współlokatorem robiło za przykrywkę. Wiecie. Ułożone życie, studia medyczne, kasa od rodziców. Doskonałe pozory, ale nie o tym i nie tutaj. Nie mam co ...

  • Rodzinne wakacje

    Na plaży było za gorąco. W dodatku nawet nie dało się poczytać książki, bo odbijające się od kartek słońce za bardzo dawało po oczach. Grzesiu postanowił wracać do ...

  • MAŁA DZIWKA

    W podrzędnym motelu. Siedzę na wysokim barowym krześle w kłębach dymu tytoniowego. Moje usta znaczą czerwony ślad na szkle z drinkiem. Młody barman ostentacyjnie gapi się ...

  • Studniówka

    Pierwsze, i pewnie ostatnie opowiadanie, ale musiałem to napisać :) Studniówka…Okres przed nią wymazuje ze świadomości licealistów nadchodzącą maturę. W końcu ...

  • Przygoda w saunie

    Mając trochę wolnego czasu w pracy, zająłem się małymi porządkami przy moim biurku. Gdy tak przeglądałem co się tam znajduje, co mogę wyrzucić a co musi zostać ...

  • Dziewica... udany pierwszy raz

    Na jego widok wstała. Podszedł do niej uśmiechając się. Była raczej drobna, kruczoczarne włosy spływały na jej policzki, częściowo przesłaniały jej twarz. Była boso ...

  • MAŁOLATA

    Zamykam drzwi od łazienki. Staję przed dużym lustrem. Sięgam do zameczka bluzeczki, rozpinam go powoli i zdejmuję ją. Potem sięgam do zapięcia staniczka. Uwalniam piersi ...

  • Love On The Brain

    Wracam po długiej przerwie , chciałam napisać coś nowego ,świeżego , zobaczymy czy Wam się spodoba mam taką ogromna nadzieje i czekam na wasze opinie i to jak się na to ...