Nic nie pamiętam #44
ROZDZIAŁ 3 Młoda kobieta nie wiedziała czy jest zamknięta w kryształowej kuli ze szkła o czarnej jak heban barwie. Czy może to strych gdzie dobiegają stłumione dźwięki ...
ROZDZIAŁ 3 Młoda kobieta nie wiedziała czy jest zamknięta w kryształowej kuli ze szkła o czarnej jak heban barwie. Czy może to strych gdzie dobiegają stłumione dźwięki ...
Funkcjonariusz wypuścił wszystkich świadków wiedząc, że telefony pójdą w ruch. Zaczną się popisy, kto i co widział. Zresztą jeden z nich już w progu bez ceregieli ...
Z Jadłecką nie miał zbyt wielu kontaktów ale i tak zdążył się do niej uprzedzić. Młoda, piekielnie utalentowana dziennikarka ale niestety bezkompromisowa jeśli chodzi o ...
Młoda kobieta wystraszyła się tej postaci nieposiadającej fizyczności. Podniosła więc rękę by powstrzymać ją przed ciosem? Sama nie wiedziała jaki ma zamiar ta osoba ...
To mogło oznaczać tylko jedno ta młoda kobieta miała się z kimś spotkać by to, co miała w reklamówce.... No właśnie, co? - Gdzie pan ją odwiózł? - Do ...
,, Homo sapiens sapiens ery lodowcowej był już twórcą dużej ilości rozmaitych dóbr kulturowych- nie tylko przedmiotów codziennego użytku, lecz także dzieł sztuki, jak ...
Dziewczyna nie wiedziała, czy to sen czy jakiś koszmarny sen. Mimo otwartych oczu wszystko było zamazane jak po gazie pieprzowym. Pielęgniarka wyczuła jej niepewność ...
Po udzieleniu kilku słów do kamery Moduski postanowił wstąpić po pączki by poprawić sobie humor. Wsiadł do auta pozostawiając stopy na chodniku i nim skonsumował delicje ...
Epilog Zamieszkali w pięknym domu z basenem, gdzie żyli w dostatku ciesząc się swoimi dziećmi oraz wnukami. Daniel był właścicielem dobrze prosperującej firmy wśród ...
- Pójdę po doktora. on ci wszystko wyjaśni. - Dlaczego ja panią widzę jak za mgłą? - z drżeniem w głosie spytała młoda kobieta. Pielęgniarka będąc już przy drzwiach ...
Moduski ma jedenastoletni staż i jest ceniony przez zwierzchników za czucie sprawy. Tego się nie można nauczyć to tkwi w podświadomości. Odkłada się sprawę z braku ...
…. Aaaa! Moja droga, żebyś ty wiedziała, jakie tam później wypieki były, bowiem na tyłach młyna otworzono piekarnię. -Ja to pamiętam, ja kilkaset metrów dalej ...
Po przyjeździe na komendę Moduski zaczął żałować, że nie podszedł bliżej do kobiety przenoszonej do karetki. Gdyby wiedział, że upadek spowodował takie następstwa ...
,, Archantropy (…). Głównym obowiązkiem kobiet była opieka nad dziećmi i ich wychowywanie, ale również zbieranie jadalnych roślin i owoców oraz małych zwierząt’’ ...