Opowiadania - str 50

Czytaj autorskie teksty
  • Katecheta

    Andrew Boock Katecheta Rafał wsłuchiwał się w ciszę panującą między szkolnymi ławkami, w których zasiadali uczniowie ósmej klasy, pochyleni nad kartkami. Pieczołowicie ...

  • Pożądanie.

    Ja dużo nie chcę tylko twoje dłonie, niech mnie obejmą niech serce zapłonie. Szałem namiętności, gdzie ciała złączone w rozkosznym tańcu pląsają szalone. Smakując ...

  • Tam daleko

    Tam daleko w morskiej fali, tam gdzie mgła cieplutko drży, tam się pierwsza gwiazdka pali, a tą gwiazdką jesteś Ty!!!

  • Wystarczy jedno słowo

    Wystarczy jedno słowo, aby szczęśliwym być. Wystarczy jeden uśmiech, by mieć dla kogo żyć. Wystarczy jeden dotyk, by serce z sercem spleść. Wystarczy miłość złota ...

  • Pragnę Ci dać świat

    Pragnę Ci dać świat Twoich marzeń, pęk kwiatów polnych, błękit snów . I moje serce przyjmij w darze, w miłości, w której brak słów.

  • Trzoda

    W jazzowym klubie, są światła i szum. Rybak pije rum, auto robi brum-brum, a świnka chrum-chrum. Kelnerka jest angielską królową, a drewno jest hebanowe. Palą się ...

  • Drabble - Kochanie...

    Nie lubiłem z nim rozmawiać, ale miewałem taką potrzebę. Chciałem bowiem dowiedzieć się jednej ważnej rzeczy. Kwestia ta nurtowała mnie od zawsze. Stanąłem naprzeciwko ...

  • Zaspokoić głód

    Poniższa fikcja jest przeznaczona jako rozrywka dla DOROSŁYCH. Jeśli nie jesteś pełnoletnią osobą DOROSŁĄ, powinieneś unikać tego tekstu i znaleźć coś bardziej ...

  • Odwrócenie ról

    - Hahaha, znowu go widziałem, znowu go widziałem! - darł i śmiał się wniebogłosy. Tym nad wyraz pobudzonym osobnikiem był nie kto inny jak Stary Wariat Joe, tak, tak na ...

  • Niewinne smsy

    Nie powinnam tego robić, wiedziałam o tym. To było świństwo, podłe świństwo. Jednocześnie… kręciło mnie to. Od kilku dni wymieniałam SMS-y z chłopakiem mojej ...

  • Wyczekiwana noc

    Czekałem na tę noc od dawna, Anka zresztą też. Wielokrotnie rozbudzaliśmy wodze naszych fantazji planując co się wydarzy i jak potoczy. Wreszcie nadszedł ten upragniony ...

  • Gdy łowca staje się zwierzyną

    Wciąż oblepiona spermą Aleksa Anka wróciła do domu. O tej godzinie i tak szansa, że spotka kogokolwiek na swojej drodze była minimalna. Uczucie zbrukania nasieniem kolegi z ...

  • Hipek i Stefek cz. 5

    - Hipolit? To ty tak płakałeś? – zapytała Ania. Chłopak w ogóle nie zwrócił na nią uwagi. Jakby jej nie widział. Weszła po schodach. - Hipolit! Młodzieniec drgnął ...