Opowiadania - str 49

Czytaj autorskie teksty
  • Złodziej majteczek 12

    Gówniarz zachował resztki przyzwoitości… A może bał się konsekwencji? Czyli zmajstrowania swej własnej sąsiadce brzuszka… W każdym bądź razie wyszedł ze mnie. A ja ...

  • Ciepło? Zimno?

    Moje nagie ciało omiótł powiew chłodnego powietrza. Nareszcie! Przyszedł... Szarpnęłam się w pełnym napięcia oczekiwaniu. Miękki sznur oplatał nadgarstki, więził ...

  • Gdy dopada cię śmierć

    Jak zwykle siedziałem na swojej ulubionej ławce i co robiłem? Myślałem. Wszędzie ciemno, ludzi brak, więc to dobra pora na myślenie. A nad czym się tak znowu ...

  • Zespolenie

    Głęboko zaciągnąłem się późnowieczornym, niemal nocnym, chłodnym powietrzem. Przesiąkniętym wilgocią nadciągającej jesieni, miejskim dymem, smrodem tysięcy ludzkich ...

  • Inni - część 9

    Alicja zostawiła delikatny pocałunek na wgłębieniu między obojczykami mężczyzny. Tam jeszcze dosięgała, klęcząc między jego udami. - Dobrze? - spytała kontrolnie ...

  • Modliszka

    Krzysztof …. Od wielu lat jej szukam, a ona wciąż mi ucieka. Gdy już jestem coraz bliżej, nagle znika. Mija rok i znów się pojawia. Poszukiwana jest w każdym kraju. Od 5 ...

  • Kogut

    Po podwórku przelewał się pożar. Biegała koza i kurczak bez nogi. Nie! kurczaka tam nie było... Chaos, zabieganie, zachodzenie. Praca, zawód, zawodzenie... Ciemna noc ...

  • Red Dead Redemption One Shot

    Arthur ciągle był poszukiwanym człowiekiem, mimo że gang Dutcha rozpadł się lata temu. Doszły go słuchy, że John się ustatkował i kupił stare ranczo w pobliżu ...

  • Zaistnieć, to jedno. Istnieć, to drugie.

    Tyle już razy słyszałem o tak zwanej „Tajemnicy ogrodu możliwości”. Zaciekawił mnie ten temat, chciałem się dowiedzieć, o co chodzi, czym jest owa „Tajemnica” ...

  • Infinity

    Kosmo s eks z eks To już wszystko, wiersz jest powyżej, ale musi być conajmniej 60 znaków, tak więc nabijam je, jak kiełbaski i papryczki na rożen

  • Kumpela i braciak.

    Hej wszystkim. Zacznę od tego, że nie jestem pisarką, nie piszę takich opowiadań jak większość tu. Zachęcona, a raczej naciskana przez koleżankę, chce opisać tu ...

  • Zasłony

    Miękkie futra, gładkie dywany. Mokre ręczniki, powidła słoiki, serowe naleśniki. Na kraciastej ceracie, Słońce przebija się przez doniczki. Jasne ściany, kremowe ...

  • Gdy Ci smutno

    Gdy Ci smutno jest i źle to pamiętaj, że masz mnie. Ja przytulę Cię gdy trzeba, podam Ci kawałek nieba. Spełnię każde Twe życzenie, zachciankę i pragnienie

  • Jak Kamień

    Jak kamień wrzucony do wody nigdy nie wypłynie. Tak moja miłość nigdy nie zginie