Dźwigary i gąbki
Zanim zaczniesz czytać ostrzegam, że tekst zawiera treści o charakterze erotycznym, a także krwawe sceny, również z udziałem dzieci. Jeśli nie odpowiada ci tematyka tego ...
Zanim zaczniesz czytać ostrzegam, że tekst zawiera treści o charakterze erotycznym, a także krwawe sceny, również z udziałem dzieci. Jeśli nie odpowiada ci tematyka tego ...
W dzisiejszej gazecie Andrzej Bonowy przeczytał newsa. Jakoby pan Seba Podpaska dokonał wielkiej rzeczy. Spuścił w kanał trochę procentów, aby pomóc kobietom w tych ...
Szli przez zatłoczone miasto za rękę. Mieli urlop, chcieli go w pełni wykorzystać, eksplorując każdy fragment ciekawego miejsca. Cieszyli się, mogli w końcu odpocząć, z ...
W latach 2010 - 2015 koalicja PO PSL wraz z prezydentem Bronisławem Komorowskim miała pełnię władzy. Donald Tusk wielokrotnie obiecywał odpolitycznienie mediów. Była nawet ...
Wszedłem do baru. Od progu moje zmysły uderzyły zarówno hałasy dobiegające z tego przybytku, jak i charakterystyczna dla takich miejsc, unosząca się w powietrzu mgiełka ...
― Majka, pospiesz się! Nie będziemy na ciebie czekać wiecznie! ― Justyna krzyczała na mnie przez telefon, a w tle było słychać śmiechy reszty naszej paczki. ― Jestem ...
Ponieważ pan Hyde z poprzedniego felietonu uznał za ważny tylko fragment dotyczący sądów wrzucam fragmenty wywiadu z Janem Rokitą. "Wywiad Rokity na Twitterze ...
Niedźwiedź przebudził się z wielkim kociokwikiem. Koło dziesiątej pojechał do zakładu patomorfologicznego rozpoznać zwłoki swojej małżonki. Organy wcześniej ...
Pytanie do eksperta "Jakie główne wnioski się Panu nasuwają po obejrzeniu debat: w Końskich i w Lesznie? Artur Wróblewski: Po pierwsze, był to rodzaj unikatowej w ...
-Dlaczego? Dlaczego on taki jest? – załkała ponownie, dociskając gazę do rozbitej brwi. – Dlaczego znów mi to zrobił?! Siedząc na wysokiej, lekarskiej kozetce ...
Zobaczyłem ją. Siedziała naprzeciw mnie na ławce. Piękna. Kruczoczarne długie włosy opadające na ramiona, piwne oczy, blada, niemal porcelanowa cera, bez żadnej skazy ...
pocztówki obrastają kurzem tylko ćmy snują się między słowami dni bywają chłodne krople deszczu otulają szyby tęskno mi za słońcem
NIE BYĆ Kiedyś, gdy stałam się człowiekiem Chciałam być motylem, ptakiem, rybą Bystro w górę strumienia Przemierzać szybciej, by wolniejszą być Później, gdy nadal ...
czasami dawał do zrozumienia że kocha potem była szarością umrzeć z miłości o siódmej rano czy to jest grzech nieczystości pytała codziennie nagi stał w słońcu ...