Cena odrzucenia
Znowu mi każą pisać, dacie wiarę? Nie, nie, wiary lepiej mi nie ofiarujcie, bo szybko ją stracicie. A szkoda jej, szkoda. Ona taka mała, taka niewinna. Znam ja ją dobrze ...
Znowu mi każą pisać, dacie wiarę? Nie, nie, wiary lepiej mi nie ofiarujcie, bo szybko ją stracicie. A szkoda jej, szkoda. Ona taka mała, taka niewinna. Znam ja ją dobrze ...
01 II 2021 Nawyk Moja miłość do ciebie weszła w nawyk! Choć wiem, że stoisz nad przepaścią A nawet nie wiesz co to łzy i zdrady Bo kochasz to a wrogowie w ręce ...
Zaciekawiona błądzę wzrokiem po pięknych krajobrazach. Podziwiam nowe, obce widoki, wspaniałe plenery, ludzi w kolorowych, nieraz bardzo nietypowych strojach. Znane jedynie z ...
-…Jankowscy, Nowak, Rębiesa, Korowicz. - łamaną, ale wcale nie najgorszą polszczyzną wysoki mężczyzna odczytał kolejne nazwiska. Podobnie jak kilkunastu kompanów ...
„Witamy w Tunezji! Koszt rozmowy 2 Euro/minuta, koszt wiadomości SMS 0,59 Euro, koszt MMS 0,99 Euro.” Dźwięk przychodzącej wiadomości utonął w zbyt głośnym ...
27 I 2021 Zdolny człowiek Gdy dzieckiem byłam małym Kochałam lasy sercem całym, Dywanami drogę ścieliły wrzosy A zza pagórków – dziecięce głosy. Dzwoniły nam ...
Święta jak zawsze spędzaliśmy u dziadków na wsi. Cała rodzina spotkała się przy wystawnej wieczerzy wigilijnej przygotowanej przez babcię. Różnorodne potrawy, dużo ...
Przywarł do niej spragniony od razu, zaczął namiętnie całować jej szyję, policzki a potem zabrał się za usta, wsunął w nie język. Delikatnie objął ją za biodra i ...
Gdy pan prezes raczył być już bliski finału – wyszeptałam najbardziej kusząco, jak tylko umiałam: - Panie prezesie… jeśli pan chce… może pan skończyć we mnie… w ...
26 I 2021 Miłosna sieć Dziś morze ledwo się marszczy Wolno się srebrzy, nie wzdycha Toń spokojna i jak sąsiad nie warczy, Dziś woda leniwa, przyjazna i cicha. Kąpie się ...
Czarna chmura. Spowija moje serce w mroku. Jej głębia ochładza skórę. Pojawiają się na niej kryształki lodu. Na oknach powstają śliczne rysunki, lód rzeźbi kwiaty ...
– Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu – usłyszała Omega. Wycie dochodziło gdzieś zza szałasu. Zrzuciła z siebie Cahan i wybiegła ze sklejki. Będąc na ...
Witam wszystkich po przerwie świątecznej i zapraszam na opowiadanie specjalne :D Musieliście trochę poczekać, ale mam nadzieję, ze będzie warto ...
31 V 2020 Ferajna Tańczyli na moście W Rudzkim Moście Aż dwie rozkoszne noce Hałasowali śpiącej hołocie. Śpiewali prostytutkom A dziewice wyrzutkom Hulajdusza im grali ...