Opowiadania - str 34

Czytaj autorskie teksty
  • Bez zwierząt

    25 III 2021 Bez zwierząt Małe kocięta zabijali bez trudu I odcinały dzieci je od matek. Robiły to dla zabawy z nudów Śmiejąc się kładli na ciała kwiatek. Bo kotki ...

  • Iluzja – rozdział 30

    Na kuchennym blacie po raz kolejny czekał ogromny bukiet róż. Ich czerwień niemal raziła mnie w oczy. Przyglądałam się im bez wyrazu. Drgnęłam przestraszona, gdy Gavin ...

  • Autobus 69. Część druga.

    Miałam wrażenie, że ten autobus jedzie tempem żółwia. Z jednej strony było mi to na rękę, bo taka chwila jak ta, mogłaby trwać całe życie. Staliśmy tak i ...

  • Ja wciąż czekam

    15 III 2021 Ja wciąż czekam Dusza pusta, wypalona Krucha, smutkiem zamroczona, Zawiedziona, jak śmierć nadziei Brnie, jeszcze żywa od niedzieli do niedzieli. Szukają ratunku ...

  • XXI wiek

    17 III 2021 XXI wiek Seks jest myślą nadrzędną Rozum myślą podrzędną? Czy seksem się lepiej myśli Bo rozum to umysł za ścisły? Wieje nim wiatr z wielką siłą Żeby ...

  • Kwarantanna w kawalerce | Rozdział VIII

    Kolejne dni poświęciliśmy na kręcenie kolejnych materiałów. Było trochę łagodnego i namiętnego seksu, ale większość czasu byłam gwałcona, jebana, ruchana we ...

  • Bezsenność w Seattle

    Jak zwykle, okazał się źle poinformowany. Wprawdzie w siedzibie Dyrektoriatu plotki rozchodziły się z prędkością większą nawet niż przesył danych zapewniany przez ...

  • Bibliotekarka cz 11

    Ale to nie był koniec jego bezecnych działań! Sięgnął do góry i tak chwycił mnie za bluzkę, że nie tylko ściągnął mnie z drabinki, ale też obnażył mój biust ...

  • Moje życie erotyczne 8

    Jak już pisałem postanowiłem spróbować spotkań z prostytutkami. Odwiedziłem ich wiele, z kilkoma spotykałem się nawet cyklicznie. Cały przekrój wieku, wyglądu ...

  • Wyzwolenie obozu w Holiszowie

    Wyzwolenie obozu w Holiszowie: Prawdziwa, ale naciągana historia Za wyzwolenie obozu w Holiszowie wszyscy żołnierze Narodowych Sił Zbrojnych powinni dostać tytuł ...

  • Gwiazdeczka cz. bonusowa (Zdzi*a tom II)

    Parę lat później (a może w 1994?)... – Nie tędy! Źle jedziesz! – Michał darł się, dzierżąc w łapach atlas samochodowy. – Miałeś skręcić dwie ulice temu! ...

  • Plecy i stringi

    27 II 2021 Plecy i stringi Wszędzie, jak Tatry muszą być plecy, Wszędzie rozpychające się łokcie. Układy, forsa - co świat na nią leci Przepychanka, jak w zupy kotle ...

  • Gabinet cieni

    Ostatnio miałem trochę wolnego czasu i z nudów zacząłem przeglądać komentarze pod różnymi felietonami. Polecam każdemu, wyjątkowo ciekawa i inspirująca lektura ...

  • Dorotka – siostra i maturzysta z Aquaparku

    Wakacyjny wtorek rano pijąc kawę z siostrą po śniadaniu nabrałam ochoty na relaks we Wrocławskim Aquaparku. - Grażynko co byś powiedziała jak bym zabrała Cię dzisiaj do ...