Wzięta na warsztat cz. 6
- Paniusiu! Naprawa była żmudna i długotrwała. Dlatego nie odpuszczę ci – musisz mi to zrekompensować! Tak samo długo będzie trwała zapłata! W rogu warsztatu stało ...
- Paniusiu! Naprawa była żmudna i długotrwała. Dlatego nie odpuszczę ci – musisz mi to zrekompensować! Tak samo długo będzie trwała zapłata! W rogu warsztatu stało ...
Informuję uprzejmie, że nietypowa struktura tekstu, przeplatające dwa rodzaje narracji, jest całkowicie celowa! Pod koniec wyjaśni się, dlaczego. Pragnę ponadto równie ...
28 IX 2020 Łzy I znowu idę sama I te ciągłe nieznośne rozstania I te jak z ołowiu łzy Są jak zasłony z szarej mgły. Zasłaniają mi cały świat I odliczają godziny ...
16 I 2021 Otchłań Marzeniami lato się zaczyna A z nimi pojawia się ta dziewczyna Co ma oczy, jak wiosenna trawa Usta czerwone, jak z malin marmolada. Tak mi szeptałeś ...
Starałam się ustabilizować oddech, bo przecież musiałam udawać martwą ofiarę gwałciciela. Było to jednak trudne po tym co wydarzyło się chwilę wcześniej. Starałam ...
23 IV 2020 Demoniczny ogień Przyjdź do mojego domu Rozpalimy ogień Demonów Wzniecimy naszą rozkosz Będziemy się spalać słodko. Ty mnie ja ciebie wesprzę Niech nas grzech ...
– Kochanie, będzie dobrze. – Kciukiem otarł moje łzy. *** – Jak mogłeś! – Zerwałam łańcuszek z szyi i rzuciłam nim o ziemię. – Przepraszam… – powiedział ...
Nie przestając jęczeć, dokonywałam istnych ekwilibrystyk. Zadarłam do góry nogi, by całą sobą nabić się na jego dumnie sterczący maszt. - Och… panie sąsiedzie ...
Rób ze mną rób Rób ze mną wszystko, rób Do samego końca, aż po grób! Zjadaj po kawałku moje ciało Żeby, już nigdy nie było mi mało. Zjedz też te chwile ulotne Co ...
W wielkiej płycie standard był jeden. Słyszałeś jak piętro wyżej biegało stado słoni, słyszałeś jak sąsiadka ubija kotlety i słyszałeś każde uchylające się ...
Szał Fyckiem malowane Plapsem całowane Spijany słodki miód By szczęście dawać mógł. Ty mi dostarczysz bodźców Nauczonych od ojców Będziesz otwarte dziury masował ...
" Sąd Najwyższy w Londynie orzekł, że 5-letnia Pippa Knight może zostać odłączona przez lekarzy od aparatury podtrzymującej życie. Dziewczynka w stanie wegetatywnym ...
25 XII 2020 Przyjaciółka Stuk, puk – kto tam? To ja stara głupota! Czego chcesz ode mnie? Wiem, że mnie kochasz Nie odejdę! Jestem ci najwierniejsza Chodzę za tobą ...
Siła miłości Kocham Cię, jak niecierpliwy sztorm morze Pożądam na równi z jego potęgą i siłą Choć widzę w Tobie, tylko stworzenie Boże To, gdy Cię nie ma, kwiaty na ...