Opowiadania - str 33

Czytaj autorskie teksty
  • Pani Burmistrz i Dobra Zmiana

    Opowiadanie z elementami bdsm. Elementy humoru dodałem gratis :) Nazywam się Paula Domingues. Przez 11 lat byłam burmistrzem miasteczka gdzieś w środkowych Stanach. Nie podam ...

  • Mezalians- wprowadzenie

    Historia zakazanego uczucia, rodzącego się w szpitalnych murach, o którym nikt nie może się dowiedzieć. Adam Joffe, jest jednym z najmłodszych i najbardziej wymagających ...

  • I weź tu pisz...

    Siedziałem przed laptopem, słuchając muzyki i myślałem... nad pisaniem, a raczej nad tym, co napisać. Muzyka wdzierała się do umysłu, jakby chciała pomóc w tym dumaniu ...

  • Falandyzacja prawa

    Artykuł Jarka Kurskiego Gazeta wyborcza Falandysz, Lech 2 marca 2001 | 00:00 Wielu zarzuca mu wyrachowanie i pozę, naginanie prawa. Niektórzy twierdzą, że w służbie nie zna ...

  • Podwójne życie Nauczycielki

    Dzwonek kończący ósmą lekcję rozniósł się po szkole. Mało jednak było osób, które były nim zaskoczone. Większość wpatrywała się w zegar odliczając sekundy ...

  • Katalońskie wakacje

    Obudziło mnie znajome uczucie zwinnego i mokrego języka dotykającego mojego penisa. Foxy ubrana jedynie w krótkie szorty spojrzała mi w oczy i wzięła go głęboko do buzi ...

  • Ostry dziki zachód, cz II.

    Wąsaty szeryf był na tyle przyzwoity, iż pozwolił obojgu ubrać się, zanim wyprowadził ich na zewnątrz drewnianej rudery. Nie kłamał - na zewnątrz w rzeczy samej stało ...

  • Loki - siedemnasty rozdział ostatni

    - Witaj w Midgardzie — powiedział Loki, gdy stanęli nagle przed jednym z wieżowców. - Tu mieszkasz? - zapytała cicho, zadzierając głowę, by dojrzeć koniec budynku ...

  • Tamte ptaki

    31 III 2021 Tamte ptaki Chociaż słońce tym samym blaskiem lśni I wciąż spokojne i dobre dni, Tak samo szumią przerzedzone lasy I wciąż te same na łąkach kwiaty. Lecz ...

  • Nasza rzeczywistość.

    Zbliżają się święta.............................. Polska zamknięta............................... Ludzie siedzą w domu....................... Nie wadząc ...

  • Bad Boy never gives up cz. 4

    -Ej mała!-usłyszałam krzyk mojego brata. Przewróciłam oczami i zeszłam na dół,co on znowu zrobił? Znalazłam go w salonie,pałętał się po pomieszczeniu tam i z ...

  • Na trzy

    W ciągu kilku miesięcy drzewa porastające ruiny starej fabryki zdążyły zmienić się zaledwie trzy razy. Od pięknych, zielonych, zamieszkiwanych przez roje pszczół, po ...

  • I'm nothing without you... #1

    (…) poczułam chłodny metal na mej skórze. W środku jednocześnie uderzającą adrenalinę i ogromny strach. Huk. Ból. Ciemność. Wszystko działo się tak szybko… Ze snu ...