Ulica ciemna i pusta tylko za rogiem czai się ktoś
Wyszłam wreszcie z tej cholernej imprezy. Ulica wydała mi się mroczniejsza niż zwykle. Podchodząc do parkingu, wcisnęłam przycisk. Zamigotały światła i ciche klikniecie ...
Wyszłam wreszcie z tej cholernej imprezy. Ulica wydała mi się mroczniejsza niż zwykle. Podchodząc do parkingu, wcisnęłam przycisk. Zamigotały światła i ciche klikniecie ...
„Jedną z tajemnic szczęśliwego życia, są nieustanne maleńkie uczty” ~ Iris Murdoch dwoje chociaż jeszcze nie jedno jedno chociaż nadal dwoje odtąd zawsze byli swoi ...
17 IV 2021 Naiwna Gdybym była mądra i bogata, Prawie, jak nie z tego świata. I wielka, jak betonowa budowla Co wejść na nią nie można. Ale jestem za małe … ówno I mam ...
04 VII 2021 Zawsze On! Zakwitły znowu ogrody róż W zieleń ustroiło się wszystko Pola zalały morza zbóż Rozmarzone słońce nad nimi zawisło. Rozśpiewały lato ...
Spacerowała, wsysając całą sobą piękno otaczającego ją świata. Wszystko było w nim dobre, wszystko tak subtelne i mądre. Kochała naturę, kochała ludzi, kochała… ...
okno mansardy żar w pomiętej pościeli wstydzi świtanie *** pełnia księżyca złodziej ognia z alkowy niknie z przesytu *** już wschodzi słońce spóźnieni kochankowie ...
Martwą ciszę tego miejsca przerwały dzwony na Anioł Pański. Odmówiłam „Zdrowaś Maryjo, łaski pełna”. Kiedy ucichły, usłyszałam głosy na klatce schodowej ...
Zapraszam do lektury drugiej i ostatniej części opowieści o Mirelli. *** – Powtórz to! – żądam od ciebie twardo. – Ale co dokładnie? – Wydajesz się autentycznie ...
Czuję pustkę. Znowu stałam się przeźroczysta, ale czemu mnie to wkurza? Przecież tego chciałam, on chciał… KOCHAM GO. Wciąż widzę tę zaciśniętą do bólu ...
“Najlepsza ziemia aby sadzić i sprawić, by wyrosło coś nowego znajduje się na samym dnie. W tym sensie dotknąć dna – choć bardzo bolesne – jest najlepszym, co może ...
w kolażach życia tworzę swoje na wysokości podkurczonych kolan doklejam napis gdzie jesteś patrzę na ścieżki po których układają się szyszki i patyki na zmęczoną ...
Chciałam odpowiedzieć, że nie trzeba, bo już kończymy, ale powstrzymałam się. Zrobiłam za to coś innego. W pewnym sensie zignorowałam ją i wiedząc, że Sylwester jest ...
Witam wszystkich. Mam na imię Iza,lat 23 skończone w czerwcu. Jestem szczupłą osobą 175cm wzrostu, waga 55kg mały biust miseczka B. Mam jedną przyjaciółkę Sylwie z ...
Przez kolejny tydzień pracy nie widziałam ordynatora nawet raz, na obchodach był Piotr, jego zastępca. Nie wiem gdzie się podziewał, Gośka też nie wiedziała, a z nikim ...