Poderwana w kawiarni 10
Nie, no stanowczo zbyt szybko dałam się uwieść temu gówniarzowi w kawiarni. Przysiadł się, bo samotnie siedziałam przy stoliku, czytając książkę – „Anna ...
Nie, no stanowczo zbyt szybko dałam się uwieść temu gówniarzowi w kawiarni. Przysiadł się, bo samotnie siedziałam przy stoliku, czytając książkę – „Anna ...
Duchowny wodził już ustami po całych piersiach. – Ach! Achhh! – cichutko egzaltowała się dziewczyna. – Znakiem tego, jestem pozytywnie przez księdza oceniana... Jakie ...
Pan doktor był solidnie przygotowany do innowacyjnego badania. Nawet moje piersi postanowił przebadać w nowatorski sposób. Otóż miałam je mocno zacisnąć na jego ...
No niestety, muszę się przyznać, że przytrafiło mi się coś takiego… Poszłyśmy z koleżankami do knajpki w Lublinie, żeby uczcić pewien mój sukces zawodowy. Sama im ...
Opowiadanie zainspirowane powyższym zdjęciem, którego autorką jest KOBIETA ZAGADKA której dziękuję za możliwość wykorzystania go do mych wypocin - - - - - Obudziłem ...
Czemu tak jest, że jak poznaję dziewczynę, to strasznie idealizuję jej walory. Nie chodzi mi tu o powab, szyk, grację, choć to również jest zawsze na wyższym poziomie ...
Hej mam na imię Aleksander, i chętnie podzielę się z wami moją historią .Miałem jakieś 18 lat, gdy zimą przeprowadziłem się z rodzinnego miasteczka na niedaleko ...
Ze śmiechem zerwaliśmy się na nogi i uciekliśmy między drzewa. Patrzyliśmy jak przepływają i patrzą w naszym kierunku. Prawdopodobnie wcześniej słyszeli głosy, ale ...
Miłakowo. Radni sprawdzą, czy grupa artystyczna szerzy "kult satanistyczny". Interweniuje posłanka MLZ20.07.2021 13:10 Działacze Akcji Katolickiej z Miłakowa (woj ...
Chwilę po wyjściu Krystyny, do pokoju wpadł Marek. Miałem wrażenie, że czekał gdzieś schowany i wszedł jak zobaczył, że jego matka wychodzi. No i jak spojrzał ...
parafraza wiersza „Jak zostać wielkim pisarzem” Charlesa Bukowskiego trzeba wypierdolić z domu mężczyznę i kupić kota lub kundla napisać kilka przyzwoitych wierszy o ...
Tytuł oryginału: „The Haunting of Palmer Mansion” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem ...
widziałam wszystko poprzez spękaną korę dotykałam umarłych drzew reumatyczne pędy plątały moje dłonie poznałam oblicza przyjaźni które były jak razy bolesne i ...
No i jeszcze raz pozmieniałam to opowiadanie :) Nowsza wersja jest nieco rozbudowana :) Co za slumsy! – Marta była zdruzgotana, widząc rozpadające się szopy, służące za ...