Bal Sylwestrowy (nowa wersja)
TO REMAKE STAREGO TEKSTU, MAM NADZIEJĘ, ŻE O WIELE BARDZIEJ SIĘ SPODOBA :) - Buuuuuuum!!! Głośny huk przedwczesnego wystrzału petardy przypominał o zbliżającym się ...
TO REMAKE STAREGO TEKSTU, MAM NADZIEJĘ, ŻE O WIELE BARDZIEJ SIĘ SPODOBA :) - Buuuuuuum!!! Głośny huk przedwczesnego wystrzału petardy przypominał o zbliżającym się ...
Zgodnie z moim genialnym planem plaster w postaci Jowity działał idealnie. Niestety tylko do czasu mojego pierwszego spotkania z Sandrą... Ale od początku. Z Sandrą ...
Dogmat o Niepokalanym Poczęciu Najświętszej Maryi Panny został ogłoszony 8 grudnia 1854 r. przez Piusa IX jako dogmat wiary. Nie ma on żadnego związku z poczęciem Jezusa ...
- Obciągniesz im pyty?! Wpuścisz ich ogromne, futrzaste kutasy do swojej ciasnej kuciapy? Jak w transie, pragnąc być uległą, zgadzałam się na pełne posłuszeństwo. - No ...
* ROZDZIAŁ 9 - EPILOG * Po raz… to już nie ma żadnego znaczenia. Co się stało, to się nie odstanie. I nieistotne czy wszystko, co wydarzyło się w ciągu ostatnich ...
04 XII 2021 Latarnia będzie też… Kocham tę pochyloną latarnię Tam zaczynał się i kończył nasz mały świat Bo ona oświetlała wszystko co czarne Tam byliśmy tylko ty ...
Piątkowe popołudnie może być przemiłe, jeśli tylko mamy chwile spokoju dla siebie. Właśnie na takim momencie mnie przyłapaliście, ciepła kąpiel w wannie z dużą ...
Do domu dotarli w okamgnieniu, pyłek był bardzo dobrej jakości. Szef zmarzł, postanowił więc poszukać cieplejszego odzienia. Otworzył szafę, a tam pusto. Otworzył ...
Boże Narodzenie zakazane. KE opublikowała listę. |03.12.2021 10:33 Unia Europejska przygotowuje projekt związany z powszechna równością. (Pixabay) Komisja Europejska ...
Nagle był już koniec lipca i czas zaczynał przeciekać mi przez palce. Dwudziestego drugiego tygodnia ciąży już nie dało się ukryć i choć czasem napotykałam znaczące ...
- Co mu jest? - zapytała przerażona Kate, patrząc na Doolittle'a poważnie. - Dlaczego on tak wygląda? - Jeszcze tego nie wiem — mruknął lekarz Gromady, pochylając ...
Tytuł oryginału: „Sleepwalking Mom” Autor oryginału: BigZeke13 Korekta: SugoEre, KawaiiBoy007, TakiJeden Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc ...
Zapraszam wszystkich wytrwałych do lektury rozdziału ósmego i ostatniego! I bardzo dziękuję za zainteresowanie *** Czy żyłem? Musiałem spokojnie usiąść i pomyśleć ...
Już się na nią chłopcy sadzą otoczywszy kołem łóżko już się cieszą nad nią władzą Adaś szepcze: - moja duszko! Nie czyń tutaj żadnej skargi nie czyń tutaj ...