Opowiadania - str 27

Czytaj autorskie teksty
  • Zniewolona cz.17

    Ujrzałam gustownie urządzony apartament. Szykowne ściany, piękny stół, olbrzymia miękka sofa, lodówka, bar i załadowane po brzegi, stojące za nim szafki. Lecz nie to ...

  • Tylko za Tobą cz.50 koniec

    Najgorszy był wieczór tego samego dnia. Spędziłem go wtedy prawie do północy na posterunku policji. Udzielałem szczegółowych wyjaśnień dotyczących całej sprawy ...

  • Czarownica część 13 Koniec

    Kto by się spodziewał, że los potrafi płatać takie figle. Od wrogów przez niechcianych sojuszników po nawet dobrych przyjaciół. Czarownica, diabeł i łowca stworzeń ...

  • Szkoła tańca epilog

    Epilog Nadszedł wreszcie dzień, w którym mam wrócić do domu ubrany siadam na łóżku i czekam na przyjaciela po godzinie na salę wchodzi Maurycy. - Cześć stary cieszę ...

  • „Co to to nie!” – część 61 i 62

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 61 Lidia Jest piękna słoneczna niedziela. Robimy spontaniczną wycieczkę do zoo. Z głośnika samochodu ...

  • Historyczka w oczach uczniów 2

    Tośmy się z tym zaznajmili, ale gdyby wierzyć plotkom wiecie o tym moi mili zwą ją niewydymką-cnotką! Wszak ma świetną reputację. Panna skromna i cnotliwa. lecz są ...

  • Zakazany romans

    Piątkowe popołudnie, rodzice wyjechali na weekend, normalnie Wiesiek poszedłby z kolegami na piwo albo zaprosił ich do siebie i urządził jakąś imprezkę, ale niestety ...

  • Historyczka do Wieliczki 22

    Ostro kutas piczę pieprzy, Jak w wyścigu - "Który lepszy". Mój Twej szparze nie przepuści, Aż się w niej głęboko spuści. Cóz - rajdowiec z Twego asa! Ależ on ...

  • Żniwa 10

    Dla osoby niezaangażowanej ta sytuacja mogła wydawać się śmieszna, ale nam do śmiechu nie było. Iwona dała mi swój prawdziwy numer i miała zorientować się w sytuacji ...

  • Parawan 10.

    Kontynuowaliśmy to, co zaczęliśmy w windzie. Sebastian całował doskonale. Chciałam, żeby ta chwila trwała wiecznie, z drugiej strony nie mogłam się doczekać tego, co ...

  • Osaczona 10

    Jeszcze przez tydzień robiłam to, co do tamtej pory. W końcu ostatecznie odpuściłam. Z mojej ściany zniknął napis, PRAGNĘ CIĘ, a okna zostały zasłonięte roletami ...

  • Rządowy konwój stoi na granicy

    Rządowy konwój stoi na granicy. Władze "zdeterminowane", żeby pomagać, ale nie po polskiej stronie WB, IAR 24.10.2021 15:05 Konwój z pomocą humanitarną czeka na ...

  • Przygoda w gimnazjum

    Cześć! Mam na imię Kinga i mam 21 lat. Chciałabym opowiedzieć swoją przygodę z przed pięciu lat czyli kiedy byłam w drugiej klasie gimnazjum i miałam 16 lat, problemy ...

  • Kolej życia

    Siedzieliśmy przy stole, naprzeciwko siebie. Miałam wrażenie, że nie mogę go dotknąć, choć jego męskie dłonie były tak blisko. Jednocześnie blisko i tak cholernie ...