Fantasy - str 36

  • Pomiot Demona - część 1

    Raz, dwa, trzy – oni giną, żyjesz ty. Cztery, pięć, sześć – dziś na Ziemię pora wejść. Siedem, osiem, dziewięć – i nie będą raczej w niebie. Nuciłam sobie ten ...

  • Dramione - podwójne życie 11

    Gdyby tak na drugi dzień zapytać jej, gdzie była wczorajszego wieczora, odpowiedziałaby, że na koncercie rockowym. Lecz na pytanie „Co grali?” raczej nie potrafiłaby ...

  • Fremione r.XIV

    - To chyba dobre rozwiązanie — zdecydowała w końcu pani Weasley, a minę miała taką, że aż serce wszystkich bolało, gdy na nią patrzyli. Po chwili pożegnała się z ...

  • Mur-Rozdział 10

    Świergot ptaków i ciepłe promienie słońca zbudziły mnie ze snu. Rozejrzałem się wokół, była to ta sama jaskinia, co wczoraj. Ja żyje? Jak to możliwe? Ostrożnie ...

  • Opowieści z Caldarii cz6.

    - Zdajesz sobie jednak sprawę, że jedno zwykłe słowo „Przepraszam” nie zagoi wszystkich ran, które mi zadałeś? – odezwałam się po dłuższej chwili milczenia. – ...

  • Opowieści z Caldarii 2 cz1.

    Przeglądając kiedyś Wasze komentarze pod moimi opkami, zauważyłam, że jeden z Was proponował mi, abym napisała dalsze dzieje Mii i Draco. Korzystając z chwili czasu i ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 5

    Dotarli pod masywne drzwi wykonane z masy perłowej. Nauczycielka, która przyprowadziła zbuntowanych nastolatków zapukała mocno, czekając na odzew. - Wejść – ...

  • Noc Łowcy Smoków cz.11

    Larkin uśpił młodą Łowczynię ze względu na prośbę Shannon. To było jedno z jej wymagań za chęć współpracy. Król na początku się wahał, ale później ...

  • Opowieści z Caldarii cz5.

    - Jeśli pozwolisz mi wyciągnąć pewne pismo, to stwierdzisz po jego przeczytaniu, że nie kłamię. – odparłam cierpko, patrząc mu cały czas twardo w oczy. Po kilku ...

  • Pirackie życie 11

    - O wielki Władco Mórz! - jęknął Skjop, rozglądając się wkoło szeroko otwartymi oczami. Nie mógł uwierzyć, że aż tyle osób postradało tu swój żywot. - Dalej ...

  • Mundo Misterioso cz.5

    Kiedy już miał mnie pocałować odsunęłam się. - Die-Diego co ty robisz? Oszalałeś? – mówiłam zdenerwowana. Nie chciałam tego, byłam zła. Co on sobie myślał? Że ...

  • Strażnicy cienia część 35

    – Teraz! – usłyszała rozkaz Arthura, po czym bełty pomknęły w stronę wrogów. Niestety żaden z nich nie sięgnął celu. Demony niezmiennie podążały w stronę ...

  • Mundo Misterioso cz.8

    Nie wiedziałam w dalszym ciągu o co mu chodzi. - Kurwa mać uciekaj powiedziałem! – krzyknął. Wtedy się go posłuchałam i zaczęłam biec w stronę ulicy. *Diego* Miałem ...

  • Mundo Misterioso cz. 23

    W tamtej chwili zupełnie nie wiedziałem co mam robić, co powiedzieć. - Masz dziecko z inną kobietą?! Co?! - krzyczała zdenerwowana, nie dziwię jej się. Byłem tak ...