Fantasy - str 38

  • Noc Łowcy Smoków cz.10

    Aby zabić czas król często wybierał się na polowania do Szarego Boru, aby złapać jakąś sarnę na obiad, a może nawet niedźwiedzia. Przez ostatnie lata stał się już ...

  • Strażnicy cienia część 19

    Veronika wbiegła po schodach zajazdu i od razu zapukała do Gerta. Nie czekając na odpowiedź, poszła do siebie. - Otwarte! – usłyszała głos narzeczonego, gdy wkładała ...

  • Murtagh - 7 (fanfiction)

    - Chodźcie z nami - powiedział najstarszy, wyciągając do nich zachęcająco rękę. Murtagh zerknął na swego przyjaciela, a następnie wolno ruszył w stronę oczekujących ...

  • Strażnicy cienia II część 27

    Wjechała do lasu i zwolniła, gdy jej emocje nieco opadły. – Zaczekaj! – usłyszała za sobą głos Edgara. Zaniepokoiła się i prawie się zatrzymała. – Gert by mi nie ...

  • Strażnicy cienia II część 24

    Odwróciła się gwałtownie gotowa do walki i zobaczyła Jose trzymającego w ręku zapaloną pochodnię. To on rzucił zaklęcie, które ją zaalarmowało. – Odbiło ci? ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 37

    Śniłem, że byłem ptakiem, szybowałem po nieboskłonie, czułem promienie słońca delikatnie grzejące moje ciało. Tam w dole majaczyły drobne, niewidoczne plamki ...

  • Zakon - część 18

    - Jak śmiałeś?!!! – wściekły ryk rozjuszonego Mistrza poniósł się echem po komnacie i mógłbym przysiąc, że dotarł nawet do koniuszych w stajniach. – Zleciłem ci ...

  • Nie próbuj mnie ratować! - Rozdział 58

    Żałowałem, że Sam nas nakrył, bo od tamtego momentu nie spuszczał nas z oczu. Czułem się inwigilowany, chociaż jestem dorosłym facetem. Prawdopodobnie nie spodobało mu ...

  • Opowieści z Caldarii 2 cz4.

    - Co teraz zrobimy? - zaniepokoiła się Mia, patrząc przerażonym wzrokiem na swojego męża. - Przede wszystkim zachowamy spokój, a potem dowiemy się czego tak konkretnie ...

  • Tajemnica Mrocznego Lasu cz 7

    Śmiejący się nastolatkowie z żartu Oliviera zaczęli płakać z tego śmiechu. - Dobra koniec tych wygłupów - powiedziała Anna uciszając nastolatków. - To wy macie tu ...

  • Strażnicy cienia II część 3

    Zsiadła z konia, by dokładniej przyjrzeć się pięciu martwym mężczyznom. Trzech z nich było Estalijczykami. Po płaszczach poznała, że to oni towarzyszyli porwanej ...

  • Pirackie życie 9

    - Peter, co ty chcesz zrobić z tym małym? - zagadnął go podwładny, gdy w końcu wyszli z burdelu. - Skjop... A według ciebie co powinienem zrobić? Odnajdę Tatię i ...

  • Mroczny Świat Nieludzi cz 8.

    - Co ty robisz, pani? – jęknął zaskoczony. - Zamierzam iść się ubrać. Sam powiedziałeś, że masz mnie cały czas obserwować, więc nie powinno to być dla ciebie ...