Fantasy - str 41

  • Trylogia Burzy: Błyskawica – Chapter 1

    Miłego czytania. ;) Z nieba lunął deszcz. Krople wody głośno uderzały o nawierzchnię popękanych ulic. Niebo zszarzało od burzowych chmur. Nigdzie nie było widać ani ...

  • Strażnicy cienia II część 50

    – Co tam się dzieje?! – wrzasnął ktoś w środku. – Dach się pali! Mężczyzna wycofał się natychmiast po tym, jak uchylił okiennicę. Jose rzucił kolejne pociski ...

  • Opowieści z Caldarii cz30.

    - Co się dzieje? – zapytałam Draco kilkanaście dni później, gdy podenerwowany wszedł do naszej komnaty, w której przebierałam Einara. Mąż spojrzał na mnie zatroskany ...

  • Zakon - część 10

    Właśnie zastanawiałem się, w jaki sposób mógłbym dostać się niepostrzeżenie do strażnicy, gdy wtem na trakcie ukazał się wóz kupiecki, osłonięty plandeką ...

  • Legenda miecza cz.1

    Saito szedł przez ciemny korytarz wypełniony zapachem zgnielizny i śmierci, lodowaty wiatr chłostał go po ciele przyprawiając o gęsią skórkę.Na końcu korytarza ...

  • Strażnicy cienia część 34

    Arthur przyglądał się Veronice, gdy ta zastanawiała się nad odpowiedzią. – Jednego, może dwa – powiedziała bez przekonania. – Każ ludziom się przygotować – ...

  • Strażnicy cienia część 22

    Arthur zamyślił się na chwilę. - Mamy za mało informacji – powiedział w końcu. - Trzeba ustalić, czego oni chcą. - Zgadzam się z tobą. Na razie pewne jest tylko to ...

  • Samotny podróżnik- cz. 8 - Nieprzyjazne góry.

    Późną nocą gwałtownie się rozpadało. Nie mogąc kontynuować podróży schowałem się pod wystającą skałą. Zmęczony położyłem się na ziemi, po czym głęboko ...

  • Opowieści z Caldarii cz28.

    - Nie. - odparł stanowczo. - Nie żartuję. Nie ruszajcie się stąd dopóki nie schwytamy ponownie tego człowieka. - Ty naprawdę nas podejrzewasz? Czy tobie kompletnie ...

  • Opowieści z Caldarii cz13.

    - Już to mówiłaś. - I jakoś nikt nie wziął sobie tego do serca!... Draco… Skierujmy się albo całkowicie na północ lub okrążmy Caldarię. Może uda nam się ...

  • Fremione r.XVII

    - Fred! Czy ty oszalałeś? – wykrzyknęła wzburzona Gryfonka. – Jak mogłeś coś takiego pomyśleć?! Oczywiście, że nic mnie z nim nie łączy. Kiedyś, dawno emu, tak ...

  • Strażnicy cienia część 8

    Gdy Veronika wróciła do zajazdu, Gert siedział na dole przy kieliszku wina. Ruszył w jej stronę, gdy tylko ją zobaczył. - Jak minął dzień? – zapytał, prowadząc ją ...

  • Murtagh - 11 (fanfiction)

    Ciemnowłosy Jeździec ocknął się nagle z ogólnego otępienia, gdy Cierń poruszył się gwałtownie. Po chwili smok otworzył oczy i ziewnął przeciągle. Murtaghowi ...

  • Mroczny Świat Nieludzi cz 4.

    Nina wygodnie ułożyła się na brzuchu na łóżku, przyciągając do siebie wielką księgę w ciemnoczerwonej skórze, na okładce której pięknym pismem ziały szczerozłote ...