Fantasy - str 42

  • Nowa Pizzeria cz.7

    ..Odwiedziłem to koszmarne miejsce w godzinach szczytu...po chwili rozglądania się po tym razem jeszcze mniejszej grupce dzieciaków zauważyłem jednego z techników..miał ...

  • Wieczność - dwunasty rozdział

    - Powiadam wam po raz kolejny, że to ja jestem władczynią wampirów, a nie wy i to wy macie się mnie słuchać! - ryknęła zdenerwowana Ariadna do członków Rady. Ci ze ...

  • Mroczny Świat Nieludzi cz 13.

    - Myślisz, że uda nam się umknąć? - zapytała zdenerwowana Nina, gdy po raz kolejny z trudem udało im się uniknąć zbrojnych czekających w pobliżu traktu. - Mam taką ...

  • Deszcz ciemnych gwiazd #finał

    Nadeszła wiosna, a wraz z nią wiele pozytywnych zmian. Co prawda, Hardine nie dostrzegała żadnego piękna w ohydnej, błotnistej papce, zalegającej na drogach, niemniej ...

  • Strażnicy cienia część 44

    – Kim jest ten Książę? – zapytał Rudgar. – Tak go nazywamy, ale to nie jest Książę-Elektor – wyjaśnił Lukas. – Zjawia się o północy w kręgu. To dla niego ...

  • WIEŻA ZEGAROWA I STARY WINSTON #1/2

    – Nie jedź tam! – powiedziała kobieta – To się źle skończy, zobaczysz! – Jak zwykle przesadzasz. – odpowiedział młody mężczyzna. Małe miasteczko na końcu ...

  • Magiczny Strumyk #1

    Witaj, mam na imię Eliza i mam 12 lat. Opowiem wam moją historie. Mam 1 siostrę o imieniu Ola, jest moją bliźniaczką. Mieszkamy razem z mamą, tatą i babcią. Pewnego razu ...

  • Murtagh - 6 (fanfiction)

    - "Nie sądzisz, że przydałoby się wybudować jakieś schronienie? Spanie pod gołym niebem mi nie przeszkadza, wolę to, niż gniecenie się w zamku, ale tobie się ...

  • Fremione r.XXX - ostatni

    - Parkinson? – zdumiał się Fred, patrząc na zakutą w magiczne kajdany dziewczynę. – A co, na brodę Merlina, robi tutaj mopsica? – zwrócił się do stojącego obok ...

  • Murtagh - 10 (fanfiction)

    - Leć! - ponaglił Ciernia Murtagh. Smok mruknął i wzbił się wyżej, owiewając starszego mocnym podmuchem spod błoniastych skrzydeł. - Nie! - wykrzyknął ten na dole ...

  • Strażnicy cienia część 55

    Głos, który wcześniej słyszała, należał do człowieka, wyglądającego zarówno na kapłana jak i arystokratę. Na szyi miał łańcuch z jakimś symbolem, a jego szaty ...

  • Cień #17

    Jest początek czerwca. Lucas zniknął w maju. Tęsknię. On musi wrócić. Obiecał mi. Jadę samochodem i rozmyślam. Nie patrzę na drogę. Moja moc pół anioła pozwala mi ...

  • Opowieści z Caldarii 2 cz9.

    - Jesteś chędożonym skurwielem, wiesz? - warknęła w jego stronę, gdy z lekką pogardą przypatrywał się jej kolejnym próbom wspięcia się na siodło. Pokręcił tylko ...

  • Ona - On 3

    Usłyszała, jak wchodzi na jej ziemię, uśmiechnęła się lekko i przeszła przez kościół, po czym usiadła, na rozsypującym się ołtarzu., założyła nogę na nogę ...