Erotyczne - str 22

  • SUMMER LOVE - Family EPILOG

    Wiadomość o tym że Ania jest w ciąży spadła na nas w Polsce trzy miesiące po naszych wczasach w Hiszpanii. Początkowy szok jaki temu towarzyszył nie dawał nam spokoju ...

  • Sylwester marzeń

    Święta jak zawsze spędzaliśmy u dziadków na wsi. Cała rodzina spotkała się przy wystawnej wieczerzy wigilijnej przygotowanej przez babcię. Różnorodne potrawy, dużo ...

  • Korepetycje Marty cz. II

    Przywarł do niej spragniony od razu, zaczął namiętnie całować jej szyję, policzki a potem zabrał się za usta, wsunął w nie język. Delikatnie objął ją za biodra i ...

  • Pan prezes i sekretarka cz. 13 Pokrzyżowane plany

    Gdy pan prezes raczył być już bliski finału – wyszeptałam najbardziej kusząco, jak tylko umiałam: - Panie prezesie… jeśli pan chce… może pan skończyć we mnie… w ...

  • Misja koniec szkoły cz.6 Wycieczka szkolna

    Witam wszystkich po przerwie świątecznej i zapraszam na opowiadanie specjalne :D Musieliście trochę poczekać, ale mam nadzieję, ze będzie warto ...

  • Wzięta na warsztat cz. 6

    - Paniusiu! Naprawa była żmudna i długotrwała. Dlatego nie odpuszczę ci – musisz mi to zrekompensować! Tak samo długo będzie trwała zapłata! W rogu warsztatu stało ...

  • A potem uprawialiśmy seks

    – Wiesz, jak jest: flirt, bajera, jakoś samo poszło – uśmiechnęła się Aśka. – A potem? – Uprawialiśmy seks – odparła beznamiętnie i wychyliła kieliszek ...

  • Statystka. Część trzecia

    Starałam się ustabilizować oddech, bo przecież musiałam udawać martwą ofiarę gwałciciela. Było to jednak trudne po tym co wydarzyło się chwilę wcześniej. Starałam ...

  • Bestia cz. III

    Wszystko zaczęło się od tego, że bolała go noga, choć „bolała”, to mało powiedziane. Nakurwiała tak mocno, że miał ochotę wyć albo wgryzać się w ścianę ...

  • Pomoc sąsiedzka (miniaturka) cz. 8

    Nie przestając jęczeć, dokonywałam istnych ekwilibrystyk. Zadarłam do góry nogi, by całą sobą nabić się na jego dumnie sterczący maszt. - Och… panie sąsiedzie ...

  • Bliźniaczki cz.7- dałem się oszukać

    W wielkiej płycie standard był jeden. Słyszałeś jak piętro wyżej biegało stado słoni, słyszałeś jak sąsiadka ubija kotlety i słyszałeś każde uchylające się ...

  • Szał 2

    Szał Fyckiem malowane Plapsem całowane Spijany słodki miód By szczęście dawać mógł. Ty mi dostarczysz bodźców Nauczonych od ojców Będziesz otwarte dziury masował ...

  • Sofia. 3.

    Wybaczcie brak "ą, ę" itd., ale pisałam na telefonie, a tak jest mi szybciej :) Milego czytania życzę. Minęły dwa dni od imprezy. Wczoraj obudziłam się ze strasznym ...