Erotyczne - str 21

  • Kwarantanna w kawalerce | Rozdział VIII

    Kolejne dni poświęciliśmy na kręcenie kolejnych materiałów. Było trochę łagodnego i namiętnego seksu, ale większość czasu byłam gwałcona, jebana, ruchana we ...

  • Bezsenność w Seattle

    Jak zwykle, okazał się źle poinformowany. Wprawdzie w siedzibie Dyrektoriatu plotki rozchodziły się z prędkością większą nawet niż przesył danych zapewniany przez ...

  • Bibliotekarka cz 11

    Ale to nie był koniec jego bezecnych działań! Sięgnął do góry i tak chwycił mnie za bluzkę, że nie tylko ściągnął mnie z drabinki, ale też obnażył mój biust ...

  • Moje życie erotyczne 8

    Jak już pisałem postanowiłem spróbować spotkań z prostytutkami. Odwiedziłem ich wiele, z kilkoma spotykałem się nawet cyklicznie. Cały przekrój wieku, wyglądu ...

  • Gwiazdeczka cz. bonusowa (Zdzi*a tom II)

    Parę lat później (a może w 1994?)... – Nie tędy! Źle jedziesz! – Michał darł się, dzierżąc w łapach atlas samochodowy. – Miałeś skręcić dwie ulice temu! ...

  • Dorotka – siostra i maturzysta z Aquaparku

    Wakacyjny wtorek rano pijąc kawę z siostrą po śniadaniu nabrałam ochoty na relaks we Wrocławskim Aquaparku. - Grażynko co byś powiedziała jak bym zabrała Cię dzisiaj do ...

  • Projekt

    Jestem studentem 2 roku medycyny. Na uczelni raczej zna mnie niewiele osób, ludzie z roku i to tyle. Z nią spraw wygląda inaczej. Każdy facet na uczelni chciałby ją ...

  • Dorotka - zabawy BDSM

    Niedziela pora poobiednia siedzimy z mężem Damianem w salonie. Rozlega się dzwonek do drzwi. Otwieram drzwi i jestem zaskoczona. Nie spodziewałam się ujrzeć Renatę jej ...

  • Z cyklu "bzdetki wieczorne" – 8. Z mączki do rączki

    8. – Cześć, kochanie, co u ciebie? – Ktoś poduchę popruł w niebie. Ciągle coraz bardziej biało. Jeszcze rano mnie przewiało... – Daj no rączkę... rety! Zimna! ...

  • Prostytutka cz 9

    Przyznaję, że szalenie podnieca mnie ta fantazja. Że jestem prostytutką, która musi każdemu dawać. Jeśli przyjdzie ich kilku – przed każdym z nich muszę rozłożyć ...

  • Niespodzianka w ogrodzie

    Stanęłam w salonie i przez olbrzymie okno wychodzące na taras patrzyłam na mojego męża. Podniosłam do ust kubek z kawą i pociągnęłam łyk zastanawiając się, co ten ...

  • Śnieżka

    Jej obecność w tamtym miejscu była nierzeczywista. Młoda, bardzo szczupła, z wielkimi, niebieskimi oczami i burzą czarnych loków. Ubrana w klasyczną czarną sukienkę ...

  • Dworek cz 1

    Całą moją niezwykłą opowieść zacznę nad wyraz banalnie. Nazywam się Tomasz, mam 35 lat i od dziesięciu lat jestem menagerem w jednym z pięknie położonych hoteli w ...

  • Małolaty i dildo –miałam ci ja błonkę...

    Nadszedł nasz jeden z wielu sleepover’ów i wyzwania. Tym razem była moja kolej na podjęcie go. Cierpłam na myśl co może kumpela wymyśleć, by rozluźnić atmosferę ...