Erotyczne - str 18

  • Parawan 10.

    Kontynuowaliśmy to, co zaczęliśmy w windzie. Sebastian całował doskonale. Chciałam, żeby ta chwila trwała wiecznie, z drugiej strony nie mogłam się doczekać tego, co ...

  • Osaczona 10

    Jeszcze przez tydzień robiłam to, co do tamtej pory. W końcu ostatecznie odpuściłam. Z mojej ściany zniknął napis, PRAGNĘ CIĘ, a okna zostały zasłonięte roletami ...

  • Przygoda w gimnazjum

    Cześć! Mam na imię Kinga i mam 21 lat. Chciałabym opowiedzieć swoją przygodę z przed pięciu lat czyli kiedy byłam w drugiej klasie gimnazjum i miałam 16 lat, problemy ...

  • Smerfetka niebieską jest

    I - trochę inny początek Dawno dawno temu za czasów magii, czarodziejstwa i... Smerfów żył sobie nikczemny czarownik, zwał się Gargamel, Gargi dla przyjaciół. Był on ...

  • Mama Policjantka S03

    Tym razem trochę inna forma opowiadania. Całość serii na profilu moim i Hanii pt Mama Policjantka, to efekt po części wspólnego pisania cyberków. Wstawiam tu "surową" ...

  • Za kulisami pewnej znajomości. - Zabawy przed śniadaniem.

    Budząc się rano z lekkim bólem głowy, czułem przyjemne promienie słońca opadające na zamknięte powieki. Nie chciałem zbyt szybko wstawać, delektując się apetycznym ...

  • Kuzynka cz. 4

    Wyruszamy z samego rana, pogoda przestaje nam dopisywać, całą drogę niebo jest zachmurzone. Momentami pada dość mocno deszcz i musimy szukać miejsca do schronienia się. Do ...

  • Gwiezdne wojny - co mnie czeka?

    Pytałam tych potworów – jaki los mi szykują – Co ze mną zrobicie?! - Zrazu nic nie mogłam się dowiedzieć, w końcu wycharczeli jakąś zbitkę słów, z których ...

  • Poderwana w kawiarni 10

    Nie, no stanowczo zbyt szybko dałam się uwieść temu gówniarzowi w kawiarni. Przysiadł się, bo samotnie siedziałam przy stoliku, czytając książkę – „Anna Karenina" ...

  • Marta i ksiądz. cz II Kolędowanie (rework)

    Duchowny wodził już ustami po całych piersiach. – Ach! Achhh! – cichutko egzaltowała się dziewczyna. – Znakiem tego, jestem pozytywnie przez księdza oceniana... Jakie ...

  • Ginekolog - innowacyjne badania piersi cz. 8

    Pan doktor był solidnie przygotowany do innowacyjnego badania. Nawet moje piersi postanowił przebadać w nowatorski sposób. Otóż miałam je mocno zacisnąć na jego ...

  • Pamiętnik Marty - opijanie sukcesu

    No niestety, muszę się przyznać, że przytrafiło mi się coś takiego… Poszłyśmy z koleżankami do knajpki w Lublinie, żeby uczcić pewien mój sukces zawodowy. Sama im ...

  • Opowieść Prawiczka Aleksandra

    Hej mam na imię Aleksander, i chętnie podzielę się z wami moją historią .Miałem jakieś 18 lat, gdy zimą przeprowadziłem się z rodzinnego miasteczka na niedaleko ...