Erotyczne - str 15

  • Pamiętnik Ariany: Wibrująca kulka

    Ola i Benek zapowiedzieli telefonicznie swoją wizytę na ten weekend. Zamówili dla nas stolik w knajpce, Arkadiusz nie protestował, było mu wszystko jedno, co robimy. Ostatnio ...

  • Przybysz z gwiazd

    Czy widząc spadającą gwiazdę myślisz życzenie? Spełnia się? Może nigdy nie podszedłeś dość blisko? Swoim zwyczajem, gdy tylko dom pogrążył się w nocnej zadumie ...

  • Tajemnicza Uwodzicielka - Jesienna przygoda.

    Porywisty, jesienny wiatr gnał między tłumem ludzi oczekujących na pociąg. Już dawno pozbawione liści drzewa, a także unoszące się nisko, ciężkie chmury czyniły ten ...

  • Autoparking podziemny. Marta i mafiozo 2

    Chwyta ją w talii i opiera o przód samochodu. Trzyma pewnie i mocno chcąc pokazać swoją stanowczość. Mimo wszystko jego dłonie nie chcą bez jej zgody przekroczyć ...

  • Ciało Boże

    – Aniu, może jeszcze serniczka? – Jak tak będziesz ją zachęcać, to nigdy nie doczekamy się wnuków. – Oj, dajcie spokój dziewczynie, zdrowo wygląda. – Kochana, ale ...

  • Klaps

    Super, pomyślałam, że to doskonała propozycja. Wspólny wyjazd za miasto, wow, zaraz dzwonię do mamy i już w głowie układam co jej powiedzieć i jak ustawić dzień i ...

  • Wielkanoc. cz. 42 Do rana

    Komendant Gderliwy był już rozdrażniony, bo długo szukał swoich dwóch najbardziej niesfornych druhów, którzy jako jedyni nie stawili się o umówionej godzinie na zbiórce ...

  • Mama Mojej Przyjaciółki

    Gorące lato, czas po egzaminach, pierwszy rok studiów zakończony bez poprawek. Miałam przed sobą okres trzech miesięcy wakacji, nie licząc stało-dorywczej pracy jako ...

  • Odwiedziny II

    Witajcie! Strasznie dużo czasu upłynęło od poprzedniej publikacji. Przyznam się, że nieco zniechęcił mnie fakt, iż poprzedni tekst nie wyszedł z poczekalni choć byłam ...

  • Marvel 18+ "Rozwiązły penthouse"

    Odchyliła głowę, przymykając oczy. Była cholernie zmęczona, a woda przyjemnie rozgrzewała jej strudzone mięśnie. Przeciągnęła się rozkosznie, mrucząc niczym kotka i ...

  • Recepta na odchudzanie

    Wierszyk - recepta na odchudzanie Chcę Wam dać panowie, panie receptę na odchudzanie. Zamiast ziółek, kropeleczek, strzelcie szybki numereczek! Przy nim ćwiczysz mięśnie ...

  • Nieziemska rozkosz cz. 17

    -Nigdy nie chciałem Was narazić, przysięgam. Głos Drake'a, był pierwszym dzwiekeim, który usłyszałam. -Cholera, wiedziałam że nie miałeś w życiu łatwo, ale to? To ...

  • Mokra robota - 2

    - Witaj Stary, myślę, że słyszałeś już w wiadomościach o pożarze w domu Sumam, przykra sprawa, prawda? - Kurwa, tyle razy ci mówiłem, żebyś nie mówił do mnie Stary! ...