,, A tyle chciałem z siebie dać- nie zdążyłem..."cz 5 i 6
,, Praca jest absolutnym przywilejem człowieka i materialną podstawą jego rozwoju’’ ,, Pradzieje człowieka’’ Josef Wolf i Zdenek Burian , 1982 Rozdział 5 Nauki ojca ...
,, Praca jest absolutnym przywilejem człowieka i materialną podstawą jego rozwoju’’ ,, Pradzieje człowieka’’ Josef Wolf i Zdenek Burian , 1982 Rozdział 5 Nauki ojca ...
ROZDZIAŁ 4 Na pierwszym piętrze dzielnicowego posterunku policji, wśród sterty skoroszytów na biurku, zatopiony w kartkowaniu, siedział porucznik Moduski. Szukał nawet nie ...
Sobota nie skończyła się dla Janka przyjemnie. Matka wyjątkowo przyjechała wcześniej z pracy i urządziła mu długi wykład, jak to nie współpracuje z klasą. Pewnie ...
Rozdział 9 Ciocia Celina Gdy tylko przyuważyłem, że ojciec po południowym oprzątaniu robił sobie godzinne drzemki, nie zastanawiając się ani chwili korzystałem z okazji ...
Po wyjściu z łazienki usiadłam na sofie, ale nie było mi dane dalsze kontemplowanie przeszłości. Zadzwonił bowiem telefon a po drugiej stronie łącza usłyszałam Anitę ...
— Kto dzwonił? — zapytała Tina. — Anka, która wczoraj u nas była i powiedziała, że za tydzień odbędzie się twoja wystawa. — Naprawdę? — Tak się cieszę i ...
Boże,wybacz moje pojmowanie, W Ciebie się wierzy,nie rozumie. Ten brak lęku,że nie strącisz do piekła I poczucie,że szybko trafię w niebiosa Będę blisko,choć świętą ...
Gałęzie mocno zakorzenionej wierzby płaczącej poruszyły się pod wpływem silnego podmuchu wiatru. Liście ocierając się o siebie, zaszeleściły, a te, które były już ...
,, Swoje wyjątkowe miejsce w przyrodzie oraz wśród innych zwierząt zawdzięcza człowiek głównie wysoko rozwiniętemu mózgowi, wyjątkowej aktywności umysłowej’’ ...
,, Rozwój osobniczy człowieka (ontogeneza) rozpoczyna się w momencie zapłodnienia- połączenia jaja z plemnikiem. Płód ludzki powstaje w identyczny sposób jak płody ...
Pamiętam tą rozmowę po której przesłałaś mi to zdjęcie. Rozmawialiśmy o kończącym się lecie i tym, że znowu nastaną krótkie dni. Przyjdzie zimny poranek i trzeba ...
Ela zawsze miała dobry kontakt z teściową, nie rozumiały się może bez słów, ale większość koleżanek mogło jej takich relacji zazdrościć. Dlatego gdy teraz ta ...
Ubierała się tak by wzbudzać respekt. Garsonki, żakiety, plisowane spódnice. Do tego nienaganny makijaż, włosy upięte i nieodzowne okulary. Nie potrzebowała nawet ...
Jak to zwykle bywa gdy wyszła na chwilę by odetchnąć to zaczęły z nieba spadać kropelki wody by po chwili zalać cały brukowany plac na rynku. Wbiegła do najbliższej ...