Miłosne - str 10

  • To na Ciebie czekałem cz.35

    Po ostatnich wydarzeniach Grzegorz musiał przyznać, że dość niechętnie przychodził do pracy. To było naprawdę dziwne bo on zawsze z wielkim zapałem robił to co do niego ...

  • To na Ciebie czekałem cz.19

    Michał powoli uniósł dłoń do jej policzka. Czuł jej delikatną skórę pod opuszkami swych palców, czuł jej usta na swoich, czuł jej zapach, czuł jak serce odbija mu ...

  • To na Ciebie czekałem cz.43

    Michał zamówił taksówkę, miał zamiar bezpiecznie odstawić dziewczyny do domu, tak jak zresztą obiecał Grześkowi. W całym tym zamieszaniu nawet nie zauważył, że nie ...

  • Wszystko zostanie w rodzinie, część dwunasta.

    Moje małe pomalowane bezbarwnym lakierem palce za nic w świecie nie mogły zapiąć kilku guzików mojej bluzeczki. Sama nie wiedziałam czy to przez zdenerwowanie, wstyd czy ...

  • Uwikłany w romans cz. 19

    Był środowy poranek, minęło cztery dni odkąd Anna zakończyła znajomość z Piotrem. Zegar wybił właśnie ósmą. Siedziała na ławce pod klasą, przypominając sobie ...

  • To na Ciebie czekałem cz.40

    Już na pierwszym stopniu porozkładane były czerwone róże. Nikola stawiała kroki powoli, tak jakby obawiała się, że za chwilę coś może na nią spaść. Szła wytyczoną ...

  • Gorąca kawa cz. 21

    Leżałam na Ziemii i zobaczyłam, że do żony Filipa zbiegli się ochroniarze. Dostała w ramie. Ochrona wyprowadzała ją a ja przyglądałam się temu siedząc na chłodnej ...

  • To na Ciebie czekałem cz.61

    AKTUALIZACJA !!! (na dole tekstu) Nie spodziewała się tego. Oczywiście zauważała te wszystkie symptomy jego zauroczenia jej osobą, ale nie spodziewała się takiego ...

  • To na Ciebie czekałem cz.13

    Grzegorz nadal siedział przy swoim biurku, ale teraz rękawy koszuli miał podwinięte do łokci a krawat bardziej poluzowany. Dochodziła już osiemnasta a on wciąż pracował ...

  • Życie trudne jest cz.74

    Przeważnie wyczuwał zbliżającą się porę pobudki, ale tym razem alarm zadzwonił znacznie szybciej. Otworzył oczy i zaczął się wielki problem. Głowa była ciężka i ...

  • Korepetytorka 11.

    Atmosfera w pomieszczeniu zrobiła się nieciekawa. On patrzył na mnie, a ja na niego. Nie uciekał wzrokiem. Ten etap, kiedy wstydził się to powiedzieć miał już za sobą ...

  • Bezczel w mundurze cz.14

    Znów zanosiło się na gorący, słoneczny dzień. Gdy wraz z kapitanem stanęliśmy na skaju polany, na której został rozbity obóz, dziewczyny siedzące na swoich posłaniach ...

  • To na Ciebie czekałem cz.17

    Słońce nieśmiało majaczyło nad horyzontem, zabarwiając niebo na ciepłe letnie kolory. Mgła spowijająca miasto powoli zamieniała się w nicość budząc je do życia ...

  • Trenerka 9

    Wyniki badania testosteronu przyszły na moją pocztę w sobotę po południu. Byłam zadowolona z takiego rozwiązania. Nie wyobrażałam sobie stania w kolejce, żeby je ...