Miłosne - str 9

  • Życie to ciągły trening cz.70

    Torba ubrań dla Agaty i druga dla Natalki musiały wystarczyć na kilka dni poza domem. Zawartość sejfu na prośbę Olka została przerzucona do kosmetyczki i znalazła swoje ...

  • To na Ciebie czekałem cz.32

    Gdy otworzyła oczy, potrzebowała dłuższej chwili aby przypomnieć sobie gdzie jest, co się stało i jak nazwać te dźwięki, które dobiegały do jej uszu. Kiedy migoczące ...

  • To na Ciebie czekałem cz.21

    Kiedy Kinga i Michał przy ognisku próbowali powrócić do swoich dawnych relacji, podeszła do nich Nikola. Usiadła na jednym ze specjalnie przygotowanych na ten wieczór pniu ...

  • Życie trudne jest cz.73

    Po powrocie mieli niewiele czasu na ogarnięcie sytuacji. Nie rozpakował wszystkiego. Wrzucił tylko do lodówki produkty, które wymagały takiego przechowywania. Reszta ...

  • Za mało - Rozdział 33

    Natalia Prawie nie oddycham, gdy przyglądam się Karolinie. Próbuję wyczytać cokolwiek z jej wyrazu twarzy, ale bezskutecznie. Od kilku minut przegląda moje maile z redakcji ...

  • To na Ciebie czekałem cz.45

    Nigdy przez wszystkie lata swojego życia, Grzesiek nie spotkał na swojej drodze dziewczyny, która odebrałaby mu mowę. Zawsze wiedział co powiedzieć, aby zabłysnąć, aby ...

  • Życie trudne jest cz.93

    Tylko z początku pomysł Krystiana, aby pobiegać w tej chwili wydawał się jej trafny. Kolacja wigilijna obfita w pyszne jedzenie wymagała odpowiedniej ilości miejsca w ...

  • To na Ciebie czekałem cz.54

    Kolejne dni nie przyniosły ukojenia o jakim marzył Grzegorz. Przyniosły więcej bólu, wątpliwości i cierpienia. W jego głowie raz po raz dźwięczały słowa ojca. Tak ...

  • Jest-Takie-Miejsce 197

    Obiecałam sobie, że nie będę płakać i tego zamierzam się trzymać. Staram się jak mogę, nie okazywać burzy, którą Kuba wywołał w moim sercu. Przestał mnie cieszyć ...

  • Życie to ciągły trening cz.90

    Pomimo euforii i zadowolenia z wyroku sądu jechał wolno bez szaleństw, choć BMW zachęcało go do bardziej agresywnej jazdy mrucząc zalotnie wydechami. – Nie dzisiaj – ...

  • To na Ciebie czekałem cz.29

    Nikola wracając do domu próbowała powstrzymać łzy. Teraz siedząc już w swoim pokoju, wtulona w poduszkę nie robiła tego, bo po co? Tu jej nikt nie widział. Tu mogła ...

  • To na Ciebie czekałem cz.18

    Tej nocy znów zadzwonił telefon Nikoli. Historia się powtórzyła. Żadnych słów tylko ten śmiech. Pusty, szyderczy, przeraźliwy. I znów nie mogła go rozpoznać. Za ...

  • To na Ciebie czekałem cz.51

    Ludzie pod wpływem emocji robią różne głupie rzeczy. Czasem aby przestali wystarczy im jeden zimny prysznic, a czasem takie ostrzeżenie prowokuje ich do dalszego działania ...

  • Życie to ciągły trening cz.71

    Kiedy zadzwonił budzik czuł się zmęczony. Przez całą noc, co kilkadziesiąt minut robił rutynowy obchód po domu. Prawie jak w amerykańskim filmie tyle, że nie miał ...