Miłosne - str 13

  • To na Ciebie czekałem cz.50

    W podejmowaniu decyzji, to jest najgorsze, że nie potrafimy do końca przewidzieć ich konsekwencji, ale zawsze musimy je ponosić. Zanim czegoś nie zrobimy, nie dowiemy się ...

  • To na Ciebie czekałem cz.27

    Dokładnie pół godziny od skończonej rozmowy z Nikolą, Grzegorz pojawił się pod jej blokiem. Wysiadł z auta trzymając w dłoni, piękny kolorowy bukiet, który kupił jej ...

  • Do Końca cz.43 Rozdział II

    Na wstępie chciałam powiedzieć Tylko tyle że nie mogłam dodac części wcześniej. Nie mogłam was o Tym poinformować ze względu na to że nie miałam Internetu. Dopiero ...

  • Przyrodnia siostra cz.2

    Wstaliśmy dość wcześnie rano, zegarek w telefonie wskazywał zaledwie 6.30. W naszym planie jest do pokonania kolejnych sto parę kilometrów. Zanim się podnieśliśmy ...

  • Korepetytorka 17.

    Weszliśmy do salonu. Piotrek rozsiadł się na kanapie. Oczywiście przyjął pozycję samca, szeroko rozkładając nogi. - Paweł co ci jest? - zapytałam, kiedy ten zajął ...

  • Nie zostawiaj mnie..

    Moje życie? Tylko modlić, się aby nic się nie stało.. Jestem Carli, mam 17 lat, za 5 dni mam urodziny. Mam chłopaka, poznałam go w moje 15 urodziny, po miesiącu zapytał ...

  • To na Ciebie czekałem cz.39

    Grzegorz cały swój wolny czas poświęcił na poszukiwania pracy i dalsze rozmyślania o Nikoli. Jeśli chodzi o to pierwsze to nie miał z tym wielkiego problemu bo w chwili ...

  • Wczasy we trójkę cz. III

    Słońce zaszło, zaczęło powolutku robić się ciemno. - Dobra, chyba wracamy ? - spytałem - No, spać tu nie będziemy – Gośka była wyraźnie nie w sosie. - Coś siostra ...

  • Trenerka 12

    Dwa tygodnie przed zawodami zostałam wezwana do gabinetu dyrektorki. Serce mi zamarło. To mogło oznaczać, że dotarły do niej informacje o sposobach treningu i zachętach dla ...

  • Korepetytorka 24.

    Edyta spała kilkanaście godzin. Nie leżała już pod kroplówką, której zadaniem było wypłukanie z organizmu pigułki gwałtu. Obudziła się dopiero po południu kolejnego ...

  • Żniwa 8

    Pomidorowa z makaronem świderki była wprost wyśmienita! Sabina miała talent kulinarny. Moją uwagę mimo wszystko bardziej skupiała atmosfera przy stole niż sama potrawa ...

  • Życie trudne jest cz.76

    Żadna z kolejnych, wieczornych prób nie odniosła pożądanego przez niego skutku. Natychmiast po przebudzeniu spróbował ponownie. Abonent jest poza zasięgiem i to w języku ...

  • Tinder Life cz.2

    Nie powiem, że się nie podnieciłem perspektywą spotkania dziewczyny nieco odbiegającej od norm napalonych na seks użytkowników Tindera. Właśnie ta jej tajemniczość ...

  • Korepetytorka 22.

    Piotrek na imprezie starał się zachowywać normalnie, ale nie wychodziło mu to za dobrze. Odmawiał alkoholu, co w jego środowisku wywołało spore zdziwienie. Chłopak ...