Fantasy - str 26

  • Murtagh - 29 (fanfiction)

    - Witaj, Eragonie – powiedziała miękko Nasuada, gdy podobizna Jeźdźca ukazała się jej w zwierciadle. – Jak się miewasz? - Zaskakująco dobrze pomimo wielu obowiązków ...

  • Opowieści z Caldarii cz2.

    Popatrzyli na mnie złowrogo. W moim oddziale byli dopiero od trzech tygodni i nie przywykli jeszcze do zasad jakie ustanowiłam. - Zdaje mi się, że nie usłyszeliście rozkazu ...

  • Cień #2

    Biegnę. Nie wiem czemu. Nie wiem po co. Biegnę. Nie. To nie jest zwykły truchcik. To ucieczka. Ktoś mnie goni. Słyszę jego kroki. To mężczyzna. Czuję, że serce mam w ...

  • Strażnicy cienia część 56

    Odczekała chwilę, by dać Franzowi i pozostałym czas na zajęcie odpowiednich miejsc i przygotowanie, po czym ponownie podkradła się do swojej kryjówki. Mieszczanie ze ...

  • Mundo Misterioso cz.16

    Przez chwilę żadna z nas nie pisnęła nawet słówka, próbowałam sobie wszystko ułożyć. Tą ciszę przerwała jednak pielęgniarka. - Tak, owszem, była pani w ciąży. To ...

  • Pirackie życie 4

    Peter z westchnieniem zmoczył szmatkę w stojącej na podbliskim stoliczku miseczce i obmył nią rozpalone czoło i dekolt kobiety, a następnie przekazał ją pod opiekę ...

  • Strażnicy cienia część 2

    Zamyśliła się na chwilę. Oferta była bardzo kusząca, ale zmuszała ją do zmiany planów. Wreszcie stwierdziła, że wykorzysta ten czas na naukę i złożyła swój podpis ...

  • Pirackie życie 13

    - Ała! - warknęła, podnosząc się z obtłuczonych kolan. - Mógłbyś trochę uważać! - Stul pysk, zakłamana suko! - ryknął na nią pirat. - Sam sobie się dziwię, że ...

  • Murtagh - 18 (fanfiction)

    - "Zbliżamy się do granicy Du Weldenvarden. Teraz powinniśmy lecieć wzdłuż niej" - powiedział Cierń, poruszając leniwie skrzydłami. Cieszył się z powrotu do ...

  • Lodowa wojowniczka - Część 1

    W ogromnej lodowej sali panowała cisza. Wzrok wszystkich skupiony był w tej chwili na Selenie, która nie potrafiła ukryć, jak bardzo się boi. Władczyni zniecierpliwiona ...

  • Meteory. Przed świtem 25

    Rozdział 35 Hamburg. Październik 2014 Dochodziła piąta rano. Dwie czarne limuzyny mknęły pustymi o tej porze ulicami Hamburga. Pierwsza wiozła samego Mistrza Zgromadzenia ...

  • Noc Łowcy Smoków cz.12

    Obudziła się z zawrotami głowy, oblana zimnym potem na całym ciele. Jej oddech był nierównomierny, a serce szalało w klatce piersiowej. Nie otworzyła jednak oczu, tylko ...

  • Strażnicy cienia część 6

    - To do niczego nie prowadzi. Nie powinnam się z nikim wiązać. Muszę koncentrować się na pracy… - Veronika próbowała wytłumaczyć swoją decyzję. - Wcześniej się ...

  • Mundo Misterioso cz.14

    W ostatniej chwili Ruggero zrobił unik a Xabi z powrotem wylądował na piasku. I w tej właśnie chwili usłyszeliśmy dźwięk syreny policyjnej. Xabi rozejrzał się nerwowo i ...