Fantasy - str 27

  • Mroczny Świat Nieludzi cz 17.-ostatnia

    Armia wampirów królewskich rozłożyła się potężnym obozem u stóp górującego nad okolicą wzgórza. Mając je tuż za plecami, mieli możliwość ewentualnej ucieczki na ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 7

    Wzdrygnęła się nieco, wysiadając szybko i łapiąc swoją torbę, po czym ruszyła do drzwi terminala. Przed samym wejściem zatrzymała się i obejrzała. Patrzył na nią ...

  • Dramione - podwójne życie 2

    - I jak dogadujesz się z Malfoy'em? - zapytała Ginny Hermionę, siedząc na kolanach Harry'ego w Pokoju Wspólnym Gryfonów. Brunetka opierała się o pierś Rona ...

  • Łapa - osobisty Huncwot (rozdział pierwszy)

    - Cholera! - mruknął Syriusz, w ostatniej chwili łapiąc Gryfonkę w ramiona. Inaczej wyrżnęłaby w futrynę drzwi. - Połóżmy ją na sofie, chyba lepiej będzie, jak ...

  • Mundo Misterioso cz.

    Pobiegłem szybko do chłopaków. Byłem strasznie zaniepokojony. - Diego co jest…. - Zadzwonił do mnie. - I co? Wiesz gdzie ona jest? - Nie… nie zdążyła powiedzieć bo on ...

  • Shayia VI

    Z dnia na dzień, coraz bardziej chciałem wrócić do domu. Przyzwyczajenie do trybu życia w domu Bringstone, nie pomogło pozbyć się tęsknoty za domem. Podobało mi się w ...

  • Opowieści z Caldarii cz21.

    Spojrzałam na Draco. - Naprawdę twierdzisz, że jestem wyjątkowa? - Oczywiście, że tak. Jesteś najwspanialszą kobietą, jaką udało mi się spotkać. I nie próbuj tego ...

  • Murtagh - 3 (fanfiction)

    "Wróć więc do niej! Masz jeszcze czas" – prychnął Cierń, puszczając z nozdrzy obłok pary. - Nie mam żadnego czasu. Odszedłem, bo nie chcę stawiać jej w ...

  • Meteory. Przed świtem 26

    Rozdział 36 Hamburg. Październik 2014 Dochodziła trzecia po południu i ulice Hamburga wypełniły się samochodami i pieszymi, którzy skończywszy pracę, wylewali się ...

  • Wilk

    Prolog 1. SEN - Pamiętam to jak dziś śnił mi się okropny sen, jeden z tych koszmarów nawiedzających mnie w każdą pełnię. Biegłam po lesie, napotykając w nim ogromnego ...

  • Meteory. W blasku dnia 11

    Rozdział 20 Zamek Ainay-le-Vieil. Grudzień 2014 - I znowu samolot – Majka westchnęła bezgłośnie i przykleiła nos do szybki owalnego okienka. Jeszcze niedawno była ...

  • Królestwo Mongolii

    Cześć, jestem Annabel. Przyjaciele mówią na mnie Ana. Historia ta zaczęła się w pewną środę.. W moje urodziny. Była impreza urodzinowa jak to dla nastolatki. Wieczorem ...

  • Opowieści z Caldarii cz18.

    - Moglibyście przestać? – warknęłam. – Przecież nas ugościli, zapewnili ochronę i dach nad głową. Ponadto możemy z tego korzystać tak długo, jak tylko chcemy. Co ...

  • Fremione r.XXI

    - Jest piękna! - szepnęła Hermiona, jak zauroczona wpatrując się w kroczącą przy ojcu Lunę. Jej oblicze pomimo lekko marzącego wzroku promieniowało szczerą radością ...