Obyczajowe - str 6

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. druga

    Wszedłem do naszego pokoju i w miarę spokojnym tonem, przekazałem siostrze życzenie mamy, po czym, nie czekając na jej ewentualny komentarz, ulotniłem się szybko do ...

  • Olivia, Victoria II - cz. XXXIV

    Robert patrząc na swoją młodziutką szwagierkę, doznawał mieszanych uczuć. Podniecała go i jednocześnie rozczulała. Teraz wprost wychodziła z siebie, jakby chciała ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. dziesiąta

    Dochodziła ósma, kiedy obudziła mnie Zosia. - Wstawaj śpiochu! Mama pojechała do Centrum, kupić nam coś świeżego do zjedzenia na podróż. A my mamy wszystko spakować i ...

  • Olivia, Victoria II - cz. XXXII

    Robert wraz z towarzyszącą mu Oliwią zaczął rozpakowywać zawartość poszczególnych pudeł oraz ustawiać i podłączać keyboardy do miksera czy wzmacniacza, łącząc to ...

  • Prawie siostra 2

    Od pewnego czasu Natalia pojawiała się bowiem w moich snach i marzeniach i to w roli głównej. Fantazjowałem o niej na potęgę. To były piękne chwile i niezwykle ...

  • Prawie siostra 3

    Natalia śniła mi się co noc. Wciąż w tej samej scenerii rajskiej maleńkiej wysepki pośrodku oceanu, daleko od wszystkiego. Ktoś może kręcić nosem mówiąc, że jest to ...

  • Mogło być i tak - cz. LIX

    Była pewna, że Paweł poradzi sobie, ale na wszelki wypadek wolała sprawdzić. - Mam cię pilotować mężu czy dasz sobie radę sam? - zapytała, kiedy ruszyli. - Spróbuję ...

  • Mogło być i tak - cz. LXII

    Kiedy został sam, wytarł do sucha kutasa ręcznikiem, który mu pozostawiły i założył spodenki. Czas upływał, a dziewczyny wyraźnie przeginały, siedząc nadal w ...

  • Ciotka Aldona

    Ciotka Aldona miała taki zwyczaj, że zwykle sypiała bez majtek. Była wielką entuzjastką takiego spania i potrafiła recytować z pamięci zalety spania bez bielizny. Było ...

  • Olivia, Victoria II - cz. XXXIII

    Teraz widząc jej zachowanie czy okazywane mu przez Kasię uczucia, nie mógł jej potępiać czy okazywać zgorszenie jej pomysłami, bo sam się do tego walnie przyczynił ...

  • Olivia, Victoria II - cz. XXXV

    Towarzyszące Robertowi Olivia i Kasia, po zniesieniu i zgromadzeniu na parterze odpowiedniej ilości ręczników, poczuły się brudne, spocone i wymagające kąpieli ...

  • Wspomnienia ze stażu

    * imiona i nazwiska są zmyślone, postacie jak kto uważa. Pierwszy dzień lipca był ciepły i nie tylko rozpoczynał drugą połowę roku, lecz także staż Radosława Kality ...

  • Poker z Wiktorią

    Od przystanku autobusowego do domu mielimy zaledwie kilkaset metrów, ale nagły i niespodziewany deszcz zdążył przemoczyć nas "do suchej nitki". Ulicą natychmiastowo ...

  • Biurowa suka 2

    Zasnął wtulony w jej blond włosy , było koło pierwszej w nocy. Nigdy nie zapomni dzisiejszego dnia. .... Kilka godzin wcześniej. .... Po ostrym sexie, razem z Natalia poszli ...