Obyczajowe - str 12

  • Prezent - niespodzianka cz.2

    Prezent- niespodzianka cd. Cz. 2 Środa następnego tygodnia, Magda wpada do domy jak taka burza gradowa i unikając Anki chowa się swoim pokoju? - Co jest? Coś nie wyszło? ...

  • Sprzysiężenie trzech reaktywacja

    Sprzysiężenie trzech reaktywacja Dwadzieścia dwa, dwadzieścia trzy, czułem, że jeszcze jedna pompka i chyba zejdę. Ten sukinsyn chce mnie chyba wykończyć zaświtało mi w ...

  • Grzeczne dziewczynki

    “Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne po prostu mają już raj na ziemi.” Gdzieś to przeczytałam lub usłyszałam. Sama już nie wiem gdzie ale chyba pasuję to ...

  • Tamara - cz. I

    Tamara, młoda, atrakcyjna mężatka, matka uroczej trzylatki Basi i nowonarodzonego synka Jasia, przez cztery lata po ślubie z Andrzejem czuła się szczęśliwą, spełnioną ...

  • Tamara - cz. IV

    Po swojej wypowiedzi spodziewał się jakiejś niespodziewanej reakcji, ale nie aż tak gwałtownego i spontanicznego zachowania Tamary. Jeszcze nie skończył mówić, kiedy ...

  • Vanessa

    Vanessa Miało być o moich byłych a tu ni stąd ni z owąd pojawia się jakaś Vanessa. Kim jest i skąd się tu nagle wzięła? Dobre pytanie. Vanessa była dziewczyną z ...

  • Moja Ewa cz.3

    Z Ewą widywaliśmy się w każdej wolnej chwili i planowaliśmy wspólny wyjazd pod koniec sierpnia nad jezioro.Niestety musieliśmy zmienić plany bo firma w której pracuje ...

  • TRÓJKĄT. INICJACJA I DALSZE ZABAWY

    Na portalach erotycznych stosuję taktykę pająka. Daję znać, że jestem przez komentarze, ale nie zaczepiam. Czekam na zaczepkę. To metoda skrajnie niewydajna. Ale ma swoje ...

  • Tamara - cz. VIII

    Po wzajemnych wyznaniach Filip przytulił do siebie Tamarę i przypieczętował tkliwym pocałunkiem ten swoisty pakt i nieoficjalne oświadczyny. - Filipie, ja pójdę teraz do ...

  • Lekcja Pianina

    Stanąłem przed drzwiami mieszkania mojej nauczycielki pianina i zapukałem do drzwi. Dobiegające z wewnątrz dźwięki Sonaty Księżycowej Ludwiga van Beethovena ucichły, a ...

  • Wakacje z Gosią część 4

    Powiem szczerze: im bliżej było do tego wspaniałego dnia, a właściwie nocy, tym bardziej wypełniały mnie uczucia z dwóch przeciwstawnych biegunów. Z jednej strony: ...

  • Tamara - cz. IX

    Pani Helena przytuliła Michała i ze wzruszenia nie mogła powstrzymać łez. - To chyba zrządzenie losu. Nie miałam dzieci, a mam dwoje wnucząt - powiedziała z ...

  • Ciąg dalszy historii...

    Wracając do domu miałam w głowie totalny bałagan. Co ja robię, po co, a co jeśli to gdzieś wyjdzie, myśli kłębiły się i naprawdę chyba dopiero wtedy dotarło do mnie ...