Fantasy - str 89

  • Shayia VI

    Z dnia na dzień, coraz bardziej chciałem wrócić do domu. Przyzwyczajenie do trybu życia w domu Bringstone, nie pomogło pozbyć się tęsknoty za domem. Podobało mi się w ...

  • Strażnicy cienia III część 35

    Wszyscy spojrzeli na niego. – Miało nie być żadnych kłopotów – powiedział i ruszył w stronę najemników, jednak zatrzymał się po kilku krokach. – Jedna dziewka, a ...

  • Szkarłatny Cień-Rozdział 5

    Bar "Wesoły Wisielec” na planecie Kali w galaktyce Hindi nie był miejscem dla dam i szlachciców. Śmierdziało tu moczem i krwią, a między stolikami przemykały ...

  • Strażnicy cienia II część 2

    Czarodziejka pobiegła do swojego pokoju i w pośpiechu spakowała kilka rzeczy, które ewentualnie mogłyby jej się przydać. Nie zapomniała również o broni. Przez chwilę ...

  • Pirackie życie 10

    Mocna boczna fala sprawiła, że okręt przechylił się gwałtownie na sterburtę, zmuszając Petera do złapania się balustrady przed nim. Mógł to zrobić jednak tylko jedną ...

  • Chłopiec z Czarnego Lasu- prolog

    Obudził się zlany potem, koszmary go nie opuszczały. Podniósł głowę, rozejrzał się po pokoju i przypomniał sobie, że jest tam gdzie zawsze, w starej chacie w środku ...

  • Żadnych czerwonych psów cz. 1

    - Wejdź pod łóżko. - nakazuję wiedząc, że wizyta Prawych to kwestia czasu. Wciąż nie mam pojęcia, dlaczego mu pomagam. Przecież nie potrzebuję kłopotów. Posłusznie ...

  • Chłopiec z Czarnego Lasu- rozdział 12

    Kiedy zjedli kolację Ven usiadł obok paleniska i wyciągnął ręce w jego stronę. Moc miała rację, korzystanie z tych zdolności potrafiło wyczerpać. Miał tylko ...

  • Strażnicy cienia II część 42

    – Piękna noc. Spójrz na gwiazdy – Gert przerwał ciszę, gdy byli już w drodze. – Jeśli coś bierzesz, to podziel się ze mną – poprosiła go narzeczona, po czym ...

  • Chłopiec z Czarnego Lasu- rozdział 5

    Podróż przez las o tej porze roku była uciążliwa. Ziemia była przesiąknięta wodą z powodu kilkumiesięcznych opadów deszczu. Śnieg zaczynał padać coraz częściej i ...

  • Upadły Anioł - Rozdział 7

    „Nieźle, Urielu, zamiast przekonać Kasję do swoich racji, ty koncertowo to zepsułeś”, myślałem, pakując rzeczy do plecaka. Nie miałem pieniędzy ani na detergenty ...

  • Przeklęta - 09 | Coś nowego

    W całej mojej szkolnej karierze ani razu nie byłam w gabinecie dyrektora. Zawsze byłam grzeczna i nie sprawiałam problemów. Gabinet dyrektora kojarzył mi się z czymś ...

  • Zmierzch Ostrza – Rozdział 20

    Kostnica, czy raczej „Dom Szaleńca”, jak to mówili o niej miejscowi, mieściła się na wspomnianych przed chwilą przedmieściach. Wysoki budynek będący niegdyś kaplicą ...

  • Łapa - osobisty Huncwot (rozdział drugi)

    W napięciu i totalnej ciszy, jaka zapanowała w salonie Blacków, wpatrywali się w oszołomione oblicze Harry'ego. Czarnowłosy chłopak zmienił kolory na twarzy, wydał ...