Inny świat Rozdział 1
Samanta - Gregory pośpiesz się, bo spóźnimy się do szkoły. Ja wraz z bratem chodzimy do tej samej klasy, natomiast nasi najlepsi przyjaciele chodzą także do tej samej ...
Samanta - Gregory pośpiesz się, bo spóźnimy się do szkoły. Ja wraz z bratem chodzimy do tej samej klasy, natomiast nasi najlepsi przyjaciele chodzą także do tej samej ...
### To moje pierwsze opowiadanie więc bardzo proszę o wyrozumiałość ### Hazel Ja siedemnastoletnia niezbyt wysoka szatynka o kręconych włosach i oliwkowych oczach ...
Siedziałem na starym, skrzypiącym krześle i słuchałem jej bełkotu. Rozkręciła się. Istna słowna lawina. "Ile jeszcze tak może?" - pomyślałem. "Czy ...
Dzień po pamiętnych wydarzeniach chodziłem jak na szpilkach. Byłem cały zdenerwowany, bo obawiałem się, że nie poradzę sobie z tak piękną dziewczyną. Przejmowałem ...
Dzień był przejrzysty i chłodny, jak zimna woda nabrana z rwącego górskiego strumienia. Słońce odbijało się od śniegu, kłując niemiłosiernie w oczy, jak naostrzone ...
Kwiecień trzy lata później Wpadło mi w ręce zdjęcie, wspomnienia wróciły z podwójną siłą. Fotografia, na której jest Daniel i ja na jego barkach. Miało być tak ...
Było mu do twarzy z czarnym pistoletem. Oglądał go z każdej możliwej strony z wyraźną iskrą w oczach. Zastanawiałam się czy inny obraz, który mogły wychwycić jego ...
Uwięziony jestem tutaj na tym starym dziedzińcu pośród dżungli amazońskiej. Kołatają mi się jedynie pytania jak się mogłem znaleźć w tak nieciekawej sytuacji ...
Przepraszam, że tak długo musieliście czekać na kolejną część, niestety problemy osobiste zajęły mi cały czas. Mam nadzieję, że jeszcze ktoś będzie miał ochotę to ...
Wpatrywałem się w okno, nawet nie wiedziałem ile minęło czasu. Nagle czuję oplatające mnie w pasie ręce. Schylam się za plecy i widzę, że to Ewelina przytula się do ...
On: ‘’Gdyby coś mi się stało… tak czysto hipotetycznie, zajęłabyś się nim?’’. Żałuję, że zadałem jej to pytanie. Nie. Nie żałuję. Muszę przecież mieć ...
No i ferie się skończyły. Przez te ostatnie kilka dni dwa razy widziałam się z Alą. Odkąd została dziewczyną Adama, wychodziła wszędzie z nim i nie miała zbyt wiele ...
To tak na podsumowanie całego opowiadania ______ ''Miłość oznacza rozprowadzać ciepło, Nie dusząc się przy tym wzajemnie. Miłość oznacza być ogniem, Ale ...
Obudziłam się, a może raczej otworzyłam oczy, bo nadal byłam w stanie bliższym spania niż normalnego funkcjonowania. Leniwie sięgnęłam po telefon i zobaczyłam, że jest ...