Opowiadania - str 223

Czytaj autorskie teksty
  • Trudności

    Zamykam oczy. Wyobrażam sobie, że znajduję się w lesie. Wciągam delikatnie powietrze i rozkoszuję się wonią. Czuję zapach igieł, liści, grzybów. Słyszę skrzypienie ...

  • Nic nie jest na pewno...2

    Było już grubo po 1. Dziewczyny poszły jeszcze na jakąś imprezę a ja już nie miałam siły. Wzięłam prysznic i przebrana w piżamę poszłam do łóżka. Szybko ...

  • Pociąg (Autor - Wier)

    Nie moje ale poczytać sobie można. Autor - Wier Godzina 23.04 Warszawa Centralna , w ostatniej chwili zdążyliśmy na pociąg do Kołobrzegu. Zdyszani wpadamy do korytarza i ...

  • Zapomnienie

    Po dawnych czasach pozostał już tylko piach, Wczoraj zostało zapomniane przez jutro. Wszyscy już dawno umarli. Świat nie zapamiętał dawnych nazwisk, Czas wymazał wszystkie ...

  • Historia Filipa II

    Aleksandra szła wolno pustym korytarzem. Zastanawiała się nad tym wszystkim, co widziała. I co czuła. Była roztrzęsiona przez targające nią emocje. Chciała wierzyć temu ...

  • Zapomnij mi

    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Myślałam, że to ten jedyny, a jednak znowu popełniłam ten błąd. Wmawiałam sobie, że wszystko jest dobrze. Podobno nic nie ...

  • Chwila/ cz.8

    Dawno tego nie było... Całą noc spędziłam z chłopakami. Bez przerwy rozmawialiśmy. Śmialiśmy się. Byłam im wdzięczna za to, że nigdy o mnie nie zapomnieli. Dzięki ...

  • Annabelle #4

    Lucas prowadzi mnie wąskim korytarzem w stronę mojej sypialni. Cały ten zamek jest pomalowany w ciemnych kolorach. Z każdej strony jest mnóstwo drzwi. Na każdych jest jakiś ...

  • Jealousy is the way to love. Cz. 8 - ostatnia

    SZCZĘŚCIE Czas, jaki nastąpił potem, Andry najchętniej by przespał. Żałował, że nie jest jednym z tych zwierząt, które przesypiają zimę. Najchętniej wolałby ...

  • Blokady

    Sami zapinamy swoje dłonie w kajdanki, zaklejamy usta, przybijamy gwoździe do nogawek, aby nogi nie mogły poruszyć się bez naszej zgody. Rezygnujemy z marzeń, szans, dróg ...

  • Egoistka

    Postarasz się być? To niezwykłe pytanie, może wydawać się proste i śmieszne, ale uwierz, jest trudne i podchwytliwe, jak zrzucenie ciepłej kołdry rano. Chłód czai się ...

  • Chciałbym pragnąć.

    Chciałbym aby dzień z Tobą był moim ostatnim, Bądź ostatnim wspomnieniem z tego koszmarnego świata. Uczyń moje życie mym marzeniem. Pragnę każdego dnia widzieć Ciebie ...

  • Bajka dla potłuczonych życiem

    Dawno, dawno temu Chociaż może to było właśnie przed sekundą, na oceanie istniała wyspa, którą zamieszkiwały emocje, uczucia oraz ludzkie cechy - takie jak: dobry humor ...

  • Poszukiwani cz. 4

    Blondyn obudził się na łóżku, nie pamiętając, jak się na nim znalazł. Poruszał tylko oczami badając teren i wypatrzył na stoliczku u wezgłowia łóżka naczynie z ...