Przygodowe - str 128

  • Alchemik cz.3

    Liście zaszeleściły na pobliskim dębie a przyjazny podmuch wiatru otoczył go zdrową bryzą. Obejrzałem się i popatrzyłem na rozłożyste drzewo a na moich ustach pojawił ...

  • Czarna Błyskawica - Rozdział 17

    W porównaniu do innych środków transportu pociąg działał na nią odprężająco. Stukot kół i powolny, zmieniający się krajobraz koił duszę i jakby zabierał wszelkie ...

  • Między Światami (część 12)

    Jake, zgodnie z obietnicą, przeżył jeszcze dwa tygodnie terapii, badań i testów. Kiedy czas minął, powiedział Maxowi stanowczo, że skończył. „Powiedziałeś, że ...

  • Upadły Anioł - Rozdział 17

    Po otwarciu oczu nie było pięknej ratowniczki, czy też miłosiernego samarytanina. Leżałem w błocie z ciałem niezdolnym do jakiegokolwiek ruchu. Już nie pamiętam, którą ...

  • Przeklęty cz.18

    "Złam mi serce. Złam je tysiąc razy, jeśli zechcesz. Możesz z nim zrobić, co chcesz, bo należy do ciebie" Kiera Cass Zimowe tygodnie przeszły w wiosenne dni ...

  • Upadły Anioł - Rozdział 12

    Po skończeniu opowieść stary kowal nie odezwał się słowem. Skupiony obserwował tańczący ogień w swoim palenisku. — Więc Rafael w końcu to zrobił... Było do ...

  • Czarna Błyskawica - Rozdział 7

    Tykanie zegara przeplatane z dźwiękiem hymnu, płynącego z radia za komendantem, działał na nerwy Samuelowi, mimo to nie drgnęła mu ani powieka. Naczelny dowódca, jak ...

  • Między Światami (część 9)

    Tak jak obiecał, Jake już następnego dnia rozmawiał z Neytiri o Ni'nat w imieniu Norma. „Myślę, że oboje wiemy, jak to się skończy, ale lepiej być ostrożnym ...

  • Przeklęty cz.20

    Kaidan, zamiast pracować, wpatrywał się Moray Firth. Minęły już ponad trzy tygodnie, od kiedy dowiedział się wstrząsającej prawdy o Arlene, ale emocje wciąż w nim ...

  • Przeklęty cz. 14 i cz. 15

    Część 14 Brann po trzech godzinach niespokojnego snu, ubrał się i poszedł do kuchni. Wciąż syty po naleśnikach Amber, zrobił sobie tylko mocną, czarną kawę. W ...

  • Między Światami (część 10)

    Norm musiał się zatrzymać i złapać oddech. Choć jego organizm przyzwyczaił się do wysiłku fizycznego, nie miał tyle doświadczenia, co jego dwaj towarzysze. W ...

  • Między Światami (część 14)

    Następnego ranka, Norm poleciał do Hell's Gate z Ni'nat i E'quathem. Zostawili swoje ikrany tuż za bramą i natychmiast udali się do laboratorium oraz budynku ...

  • Między Światami (część 8)

    Norm się obudził i stwierdził, że jest sam na swojej pryczy. Spojrzał na zegarek, żeby zobaczyć, jak długo spał i mruknął zirytowany. Nie miał zamiaru spać pełnych ...

  • Między Światami (część 17)

    Wojownicy wybrani do wzięcia udziału w próbie wyzwolenia pozostali w Hometree, podczas gdy Jake, Tom i Norm udali się do Hell's Gate, aby powiedzieć o sytuacji i zebrać ...