Inne - str 10

  • Bez zgodności do miłości...część 19

    Zaniosłem ją do pokoju. Gdy tylko zobaczyła gdzie się znajduje wczepiła się we mnie. Czułem jakby jej paznokcie znajdowały się głęboko pod moją skórą. -Norman ...

  • Moje małe pokolenie ikea

    Ludzie są podli. Wraz z coraz bardziej rozwijającą się nauką, techniką szerzy się podłość, zachłanność. Ja chyba nie umiem się przystosować do takiego świata ...

  • Żyję wspomnieniami - to daje mi wiarę

    Kochani! Oto kilka słów na temat tego co bylo i co juz nie wroci. Życzę miłej lektury. :) Przeszłość jest podła i rani. Czasem chcemy ją zniszczyć i zapomnieć. Lecz ...

  • Żegnaj Mamo

    Droga Mamo, na wstępie chciałabym Cię przeprosić, przeprosić za, to że się nie pożegnałam. Nie mając odwagi ostatni raz spojrzeć na twe czułe spojrzenie kierowane do ...

  • Fałsz

    Tyle cynizmu i wciąż rośnie. Zbłądziłam. Zgubiłam się w lesie zdziwienia i rozczarowania uległością istot, tym czynem litościwym, fałszywym, niecnym... Dla ...

  • Rodzina, tak to się kiedyś nazywało..

    -Rodzina, to tylko rodzina, nie rozumie pani? Z nią dobrze wychodzi się wyłącznie na zdjęciach a za kulisami dzieją się różne rzeczy - czuję się strasznie, bo kobieta ...

  • Siła w słabości

    Jestem bardzo słaba i jeszcze bardziej krucha. Chwilami mam wrażenia, jakbym rozpadała się na miliony maleńkich cząsteczek. Nie lubię tego uczucia. To jest tak, jakby ...

  • Moja żona to Yeti

    Niektórzy mówią na to Sasquatch, inni Wielka Stopa albo Yeti, a ja nazywam ją po prostu Moja Żona Helen. Poznaliśmy się, gdy spacerowałem po górach. Wyskoczyła na mnie z ...

  • Nocny Łowca.(3)

    Pierwszy zew krwi: Łowca (1) Wszystko stało się inne. Świat mimo nocy nabrał barw i jasności. Wszystko widziałem wyraźniej niż kiedykolwiek. Czułem świat całym sobą ...

  • Druga ja - prolog

    Hej, to moje pierwsze opowiadanie. Mam nadzieję że was zainteresuje i zachęci do komentowania jak i do krytykowania ;) / Alexis ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kolejny dzień z mojego ...

  • Życie często daje nam w kość

    Życie często daje nam w kość. Nie jednokrotnie zastanawiamy się po co w ogóle żyjemy? Samotność doskwiera nam najbardziej, gdy potrzebujemy kogoś kto nas wesprze, kto ...

  • Szef cz.3

    - A kogo my tu mamy? Mamusia nie mówiła, że nie ładnie jest podsłuchiwać? – zaśmiał się i pochylił nade mną. Cały czas patrzałam mu w oczy z irytacją. Nie czułam ...

  • Mężczyźni III

    Czy ktoś powie mi, jak się oddycha? Pokój pełen wspomnień tarasuje mi drogę do wolności. Jest gęsto od ciężkich, świeżych, emanujących ciepłem emocji. Połykam ...

  • Jakby każdy dzień był ostatnim cz 2

    AMANDA Stałam przed szafą i zastanawiałam się co jeszcze mogę włożyć do i tak już mocno wypchanej walizki. Wahałam się między niebieską sukienką na ramiączkach a ...