Inne - str 8

  • Reakcja chemiczna cześć II

    -Co ty tutaj robisz? – rzuciła niechętnie. -A wiec tu pracujesz? – zapytał nie odpowiadając na pytanie. -Moja matka kazała ci tu przyjechać? – od razu przyszła jej ...

  • Seks ze schodami (bizarro)

    Te schody były straszne. Od początku wiedziałem, że coś z nimi nie tak, ale gdy moja dziewczyna Nancy zaczęła ciągle na nich przebywać, głaskać je i cicho szeptać ...

  • Ciekawostki o Anglii

    1. Anglia jest blisko 60 razy mniejsza, niż Australia – ale ma prawie 3 razy większą populację. 2. Najwyższa temperatura, jaka kiedykolwiek została zanotowana w Anglii to ...

  • Kobiety X

    Jest naprawdę tak, jak nigdy wcześniej. Może z małym wyjątkiem. Kiedy byłem jeszcze z Nelly, wszystko wydawało się idealne, zakładałem nieświadomie różowe okulary i ...

  • Szef cz.4

    Jeszcze przez chwilę leżałam w jego silnych, znajomych ramionach, gdy on odsunął się i podstawił mi pod nos szklankę wody i leki. - Masz, poczujesz się lepiej. Zaufaj mi ...

  • DwieOdmienneOsoby cz.1

    Siedziałam właśnie w swoim gabinecie i wystawiałam diagnozę choroby pacjenta. Niespodziewanie w drzwiach stanęła jedna z pielęgniarek, była dość zdenerwowana widać ...

  • 8 MARCA

    KOBIETKI, TE FAJNE I "NIEFAJNE" Z LOLA, I OGÓLNIE - WSZYSTKIM BABOM ŻYCZĘ NAJLEPSZEGO I JESZCZE LEPSZEJSZEGO!!! I ŻEBY FACET JAK NAJRZADZIEJ NAPINAŁ WAM ŻYŁKĘ (bo czasem ...

  • Historia zycia pewnej dziewczyny cz.1

    Moze zaczne od tego, ze opowiesc ta jest w 100 % prawdziwa. Historie zamieszcze w kilku czesciach, gdyz jest tego troche. Bedzie to polaczenie dramatycznych, erotycznych i ...

  • Ciekawostki o Francji

    1. We Francji znajduje się wiele zamków, pałaców i dworów. Jest ich ponad 40 tys. 2. We Francji produkuje się około 400 rodzajów sera. 3. Lista francuskich wynalazków ...

  • Oni cz. 1

    Chociaż Grzegorz jeszcze nie poznał tej kobiety, to już jej nie lubi. Chłopak jest zły na nią mimo, iż nie wie nawet jak wygląda. Jedyne co wie to to, że ma ponad ...

  • Bez zgodności do miłości...część 10

    Po drodze znowu zasnęłam. Nie miałam na nic siły. Norman męczył mnie psychicznie. nie wiedziałam co ze mną będzie. To było straszne. Obudziłam się jak byliśmy już ...

  • Porwana.

    Ból, cierpienie, nienawiść. Czy można doprowadzić do takiego stanu drugiego człowieka? Rodzimy się, żyjemy i umieramy, cały ten etap trwa kilkanaście lat. Czy człowiek ...

  • Walka

    Witam po przerwie zarówno starych jak i nowych czytelników. Osoby, które mnie jeszcze nie znają: Mam na imię Gabrysia (Gabi jak ktoś woli). Piszę opowiadania od jakiegoś ...