Inne - str 11

  • Nic dla mnie cz 17

    Jak wszystkim wiadomo, po zaślubinach przychodzi czas na dzieci. Nigdy nie wyobrażałam sobie siebie w roli matki, czułam na sobie coraz większą presję by dać Bastianowi ...

  • Bez zgodności do miłości...część 17

    Wieczór płynął spokojnie. Obejrzeliśmy już trzy filmy. Amber nadal spała. Kilka razy się przebudzała, ale pozwoliliśmy jej dalej spać. Było widać, że była ...

  • Słowik

    Kolejne metry, niezliczone kroki. Bezlitosne słońce pali kark i gołe ramiona. Idę. Sam w zasadzie nie wiem dokąd i w jakim celu. Idę i zastanawiam się czego lub kogo ja ...

  • Nic dla mnie cz 4

    Czułam się okropnie, oczy same mi się zamykały, plecy bolały mnie niemiłosiernie a na nogach czułam odciski od biegania w tych butach. Zamknęłam oczy usiadłam w kącie ...

  • Moja wolność

    Ciągły strach przed dobrze słyszalnym szeptem wywołującym gęsią skórkę Droga donikąd, której końca nikt nie zna Bieg za uciekającym, przynoszącym ulgę wiatrem ...

  • Sedno

    Bzdury pan plecie, panie komisarzu. To nie była żadna miłość od pierwszego wejrzenia. To znaczy to była miłość, tak mi się przynajmniej wydaje, chodzi bardziej o to ...

  • Ona ma tylko 16 lat.

    Ona ma tylko 16 lat. W czerwieni krwi ojca topi się. Topi się w krwi potwora. Codzienne ten sam koszmar. Nieustający ból i strach. Teraz potwór umiera powoli. Ona ma tylko 16 ...

  • Puzzle

    Życie to układanka, zagadka, niezliczona ilość elementów, różnego rodzaju miejsc, rzeczy, zdarzeń oraz ludzi. Myśli i emocji, tak samo tych dobrych, jak i tych złych ...

  • Historia zycia pewnej dziewczyny cz.2

    Wiadomosc, ktora uslyszala od swojej rodziny byla dla niej wstrzasajaca. Nie wiedzaiala jak ma na to wszystko zaaregowac. Ewelina usiadla na kanapie i przygladala się matce ...

  • To był moment, którego nie zapomnę...

    Dla Pani Joanny, nauczycielki języka polskiego, która, ucząc mnie niecały rok, pobudziła mnie do życia… Pani Joannie, która przeczytała ten opis, jako pierwsza ...

  • Nic dla mnie cz 3

    Wszystkie dziewczyny mieszkały razem w jednym pokoju, tak jak myślałam zostało nas pięć. Nasza sypialnia była bardzo skromna, proste łóżka, żadnych ozdób na ścianach ...

  • Nic dla mnie cz 7

    Nie mogłam tak stać i niczego z tym nie zrobić, zapukałam ponownie do pokoju księcia. -Taaaaaak?- usłyszałam senny głos -Mam pytanie, nie do końca rozumiem działanie ...

  • Jakby każdy dzień był ostatnim cz 3

    MIRON Po kilku godzinach dojechaliśmy do niewielkiej, turystycznej miejscowości otoczonej sosnowymi lasami. Nie było tu zbyt dużo sklepów i atrakcji ale dla mnie to w ...

  • Historia prawdziwa.

    Zabiłam. Była piękna. Nie wiem jak znalazła się w moim domu. Tolerowałam jej obecność... do czasu. Zdenerwowała mnie swym dotykiem. Odepchnęłam ją i bez namysłu ...