Inne - str 9

  • Druga ja cz.3

    Wiedziałam że dzisiaj wieczorem będzie na mnie czekać ciężka rozmowa z rodzinką, o moim drugim ja... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Wieczorem: Gdy usłyszałam odgłosy z dołu i ...

  • Bez zgodności do miłości...część 11

    ***Oczami Normana*** Siedzę u znajomego załatwiając pewną sprawę, a zaraz telefon daje o sobie znać. Zerkam na telefon a tam wiadomość o treści ,, Stary dobrze by było ...

  • Opowieści autobusowe

    Autobus – niesamowite źródło wszelkiej inspiracji, historie z życia wycięte, marzenia, które nigdy się nie spełnią, przeszłość upaprana błotem, smród i zgnilizna ...

  • Recepta na odchudzanie

    Wierszyk - recepta na odchudzanie Chcę Wam dać panowie, panie receptę na odchudzanie. Zamiast ziółek, kropeleczek, strzelcie szybki numereczek! Przy nim ćwiczysz mięśnie ...

  • Ten człowiek nigdy nie miał domu

    Wychowałem się w dużym mieście. Pamiętam dosyć dużo ze swojego dzieciństwa, jeszcze więcej z czasów, w których należałem do "młodzieży”. To, co było z tego czasu ...

  • Nic dla mnie cz1

    -Sto! Kto da więcej?- moje oczy zwrócone są w przestrzeń. Nie mogę płakać, sama tutaj przyszłam, by pomóc mojej rodzinie, dobrowolnie sprzedaję się do niewoli. Matka ...

  • Reakcja chemiczna część 1

    Każdego dnia była monitorowana i nieświadoma tego. Każdy jej krok był poddawał analizie, nie mógł sobie pozwolić na błędy, praca była jego życiem więc wszystko ...

  • Nic dla mnie cz 15

    Leżałam w tym okropnym łóżku, o dziwo prawie nic mnie nie bolało. Wiedziałam, że to zasługa środków przeciw bólowych. Otworzyłam oczy i zobaczyłam śpiącego na ...

  • Wędrowiec cz. I [Post-Apo]

    Dwanaście lat po wielkim wybuchu. Do dzisiaj nie wiem, czy poprawnie postąpiliśmy, chowając się w tym bunkrze. Jedno jest jednak pewne - zostaliśmy wybrani. To my mamy ...

  • Smutna historia Tamary i Damiana cz. 1

    Pewnego pięknego dnia rano przebudziłem się by zobaczyć która godzina gdy nagle słysze pukanie do drzwi, więc założyłem spodnie by zobaczyć kto to. Zszedłem na dół ...

  • Bez zgodności do miłości...część 18

    Ciężko zrozumieć kobiety a tę w szczególności. Posprzątałem w łazience i poszedłem do pokoju. Widziałem, że Amber coś robi przy ranach. Dopiero jak podszedłem ...

  • List od matki do córki

    Witajcie! :) Dzisiaj wrzucę coś innego, a mianowicie moje nocne przemyślenia, które miały miejsce przedwczoraj... ******************** Moja ukochana córciu! Nigdy nie ...

  • Chory konformizm

    „Nie jest tak źle” – pomyślała Renata zbiegając po schodach wiaduktu. Na jego dole mieściła się osiedlowa przychodnia lekarska NFZ – miejsce jej pracy. Od prawie ...

  • Everyone has a secret. Prolog.

    Kobieta łapała oddechy coraz szybciej i szybciej, pobladła zaciskając powieki, spod których wypływały słone łzy. Nie mogła tak odejść, nie chciała, nie potrafiła ...