Inne - str 7

  • Być albo nie być. (2)

    PÓŁ ROKU PÓŹNIEJ Mija czwarta wieczór, magiczna godzina, która wprowadza mnie w stan tępienia i utarty wszelkich nadziei na nadejście lepszego jutra. Brzmi pesymistycznie ...

  • Zakazany Las- wstęp

    Pewnie myślicie, że cała ta historia jest wyssana z palca jednak nie macie racji. To wszystko jest prawdą. Pod żadnym pozorem nie stawiajcie swojej stopy w tym lesie, bo ...

  • Przegrany

    Mieliście tak kiedyś, że nie potrafiliście zatrzymać swojego rozgalopowanego serca a wasze nogi pędziły gdzieś przed siebie? Nie czuliście wtedy niczego oprócz ...

  • Druga ja cz.2

    Gdy już dochodziłam do celu zauważyłam przed budynkiem moje dwie przyjaciółki. Majka, jest trochę niższa ode mnie, ma piwne oczy oraz brązowe włosy. Druga z nich - Aga ...

  • Drabble - Bukiet róż

    Bukiet wydzielał przyjemny aromat kwiaciarni. Nigdy nie lubiła róż. Były zbyt pretensjonalne, zresztą analogicznie do ich żałosnej relacji. Pan Wzięty Architekt i Ta ...

  • Pole minowe cz. 3

    Najpierw do jej uszu dotarły nieprzyjemne dźwięki, które zidentyfikowała jako głos swojej siostry. Następnie do jej oczu wdarły się niechciane promienie słońca ...

  • "Zawracanie dupy" od dupy strony – parodia

    Parodia "Zawracania dupy" autorstwa SOMEBODY. Oryginał do tego stopnia zawładnął moim sercem, że postanowiłam trochę zaświrować :) Dzięki, mała :* *** "Zawracanie ...

  • Początki

    Lucy nawet nie wiedziała, że ktoś ją obserwuje. Po prostu spała i nie podejrzewała najbliższych wydarzeń. Tych, które zmienią jej życie na zawsze. Przed oczami ...

  • Elwira

    Drabina złowieszczo sunęła po regale nabierając coraz większego rozpędu, mijając półki sklepowe. Elwira mocno zacisnęła zęby i w nagłej ciszy wyraźnie usłyszała ...

  • Pamiętnik bożonarodzeniowy

    25 grudnia 2015 rok Mam na imię Helena i jestem szalona. Mam na imię Helena i jestem dzika. Mam na imię Helena i jestem okrutna. Mam na imię Helena i... cóż... są święta ...

  • Być albo nie być.

    Betonowa szos wbija mi się w stopy. Sprawa tych cholernych butów, które były już wiekowe, kupione spory czas temu na bazarku. Wówczas wpadł mi w oczy ten neonowy różowy ...

  • Pole minowe cz. 2

    -Wstawaj do cholery... Nareszcie - dodał, gdy otworzyła oczy. - Chodź. - Pociągnął ją za rękę i wyprowadził z samochodu na parcelę odgrodzoną siatką. -Bardzo piękna ...

  • Moja Ewa cz.44

    Witam wszystkich jakoś się już trochę pozbierałem po śmierci mojej kochanej Ewuni. Oczywiście całkiem to się pewnie nie uda mi się pozbierać. Porządkując dom po ...

  • Wieczność - prolog i pierwszy rozdział

    Prolog - Nie mam już siły tak dalej żyć, to wszystko mnie przerasta. - czarnowłosy mężczyzna wyglądał na naprawdę zmęczonego pomimo młodego wieku. - Bo zbytnio ...