Inne - str 5

  • Pamiętnik cz.1

    Każda chwila, każdy moment, każde spojrzenie, delikatne muśnięcie dłoni. Każdy najdrobniejszy gest może mieć znaczenie, może kształtować przyszłość. Co było dziś ...

  • Wspomnienia

    14 lat temu Nic 13 lat temu Nic 12 lat temu Nic 11 lat temu Nic 10 lat temu Rodzice, kłótnia, krzyk bólu, strach, alkohol. 9 lat temu Boże narodzenie, szpital, uśmiech ...

  • Wakacyjne wspomnienia - Burza

    Zmęczony szukaniem czegoś sympatycznego do czytania przy porannej kaFFce proponuję podzielić się wspomnieniami wakacyjnymi. Nie muszą to być powiastki erotyczne, grunt aby ...

  • Baśń o niewolniku z obcego kraju cz. IX

    Baśń o niewolniku z obcego kraju –IX To opowiadanie w klimacie femdom BDSM Opowiadanie przeznaczone dla osób dorosłych. Fikcyjna historia femdom- BDSM. Osoby są wymyślone ...

  • Mężczyźni IV

    Ktoś kiedyś powiedział, że kobiety są skomplikowane. TAK znaczy NIE, a NIE znaczy TAK, dodając do tego również MOŻE, kiedy MOŻE czasami znaczy TAK albo NIE, to zależy ...

  • Kobiety VIII

    Noc jest okropnie smutna. Mam wrażenie, że samotność wyrywa się z mojego wnętrza razem z sercem. Spacer miał uspokoić, a jedyne, co robi, to pozwala mi znów myśleć ...

  • Szef cz.2

    Miłego czytania :) Rano obudził mnie hałas dobiegający z dołu domu. Szybko wstałam, sięgnęłam po naładowany pistolet, leżący na szafce przy łóżku i zeszłam ...

  • Rodzina cz 6

    Kolacja była już gotowa i wszyscy siedzieli przy stole. Karina niecierpliwie stukała długimi, pomalowanymi na biało paznokciami w blat. W ciszę wdarł się ostry dźwięk ...

  • Jakby każdy dzień był ostatnim cz. 1

    MIRON Siedziałem na szpitalnym łóżku. Z lekkim uśmiechem patrzyłem za okno. Było ciepło i słonecznie. Dzisiaj był mój wielki dzień. Mój stan poprawił się na tyle ...

  • Mężczyźni I *oczami Emmy*

    Witam, nie tylko Wam jest żal rozstawać się z tym opowiadaniem, z naszym kochanym, bezradnym Gerardem, więc postanowiłam zrobić kontynuację, ale tym razem oczami Emmy! :) ...

  • Kobiety IX Vera

    Tę część dedykuję jednej osobie, która pojawiła się w odpowiednim miejscu i czasie. Jej dłonie oplatają moją szyję, kiedy chwytam ją za biodra i przyciągam mocno do ...

  • Z życia wzięte.

    Życie Moniki w teorii nie było skomplikowane. Nie walczyła ze sobą mocno, próbując dostosować do pożądanego odłamu społeczeństwa. Kasty ideałów i nadludzi, którymi ...

  • Rodzina cz 10-ostatnia.

    Ten dzień pamiętam jak przez mgłę. Przyjechała karetka i zabrała nieprzytomną Ewę do szpitala. Wsiadłem do samochodu i pojechałem za nią. W drodze zadzwoniłem tylko do ...

  • Nocny Łowca.

    Pierwszy zew krwi: Przebudzenie łowcy.(1) Nazywam się Andrzej kowalskim Moja historia zaczyna się jesienią w Wigilie Wszystkich Świętych. Wiec że nie dbam o to czy mi ...