Inne - str 4

  • Kobiety III Alice * Katy

    Ze specjalną dedykacją dla pewnego Pana, który uważa, że jestem małą, złośliwą wredotą. Życzę Ci miłej lektury i wszystkim innym, którzy wykazują chęć, by ...

  • Pamiętasz, o jakim pragnieniu mówiłam ...

    III Przeszli do pomieszczenia, gdzie stało jej wielkie łoże przyozdobione baldachimem. Liczne kolorowe poduszki zdawały się zapraszać jedynie godną ich kobietę. Tak też ...

  • Rodzina cz 7

    Retrospekcja-wspomnienia Jarka. To było jakieś dwadzieścia parę lat temu. Mieszkałem w niewielkim mieście liczącym około 20 tysięcy mieszkańców. Skończyłem liceum i ...

  • Kobiety V Sophie

    Przynajmniej teraz część chaotycznej, niepełnej układanki przybiera logiczniejszą postać. Emma przyszła do mojej kancelarii, by rozwieść się ze swoim mężowym dupkiem ...

  • Jej portret

    Cześć. W oczekiwaniu na Dom - 79 możecie przeczytać tekst piosenki którą niedawno napisałem. Ma coś wspólnego z opowiadaniem ale narazie wam nie powiem :) Ty jak dym z ...

  • Kobiety IV Nieznajoma

    Katy wychodzi z mojego apartamentu, zanim zdążę cokolwiek powiedzieć. Obrzuca mnie rozczarowanym spojrzeniem i choć widziałem już wiele smutnych par oczu, coś w dole ...

  • Kobiety VII kobiety, dużo kobiet i jeszcze więcej

    Powrót do mieszkania nie jest tym, na co akurat mam ochotę. Mimo tego wracam. Wracam do pustego, zachłyśniętego luksusem apartamentu, który nie jest w stanie zaoferować ...

  • Jakby każdy dzień był ostatnim cz 4

    AMANDA Kiedy w końcu udało nam się przebrnąć przez wszystkie formalności udaliśmy się do swoich pokoi. Mój młodszy brat miał pokój z rodzicami. Ja miałam osobny ...

  • Rodzina cz 4

    - Jeszcze sweter- powiedział Jarek wskazując głową ubranie, które wisiało na poręczy krzesła. Marta zdjęła go i wpakowała do dużej, zielonej torby. - Wszystko ...

  • Szef cz.1

    Witam, to moje pierwsze opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość, również byłabym wdzięczna gdybyście mogli dać mi jakieś wskazówki, aby było lepiej. Z góry ...

  • Autodestrukcja – Łazienka

    Zimna posadzka pod chudym tyłkiem, cisza chłodnego wnętrza łazienki, przecinana stukającymi o szyby kroplami. Klimat zajebisty, nostalgiczny, spokojny, taki, którego ...

  • Pole minowe cz. 1

    Z kieszeni jej zdecydowanie zbyt dużego swetra w dziwaczne wzorki, wystawała paczka chesterfieldów czerwonych. To nie tak, że nie potrafiła palić innych fajek. Po prostu ...

  • Rodzina cz 5

    Jarek siedział w salonie delektując się poranną kawą i oglądając wiadomości. Dzieci poszły do szkoły więc w mieszkaniu panowała błoga cisza przerywana tylko ...

  • Moja operacja

    Moja operacja Jak miałam czternaście lat to mama wciąż, prosiła lekarza o USG dla mnie, jak w końcu dał to powiedział: — Tam i tak nic nie będzie! Okazało się ...