Fantasy - str 73

  • The Demon Inside 4

    Matt podniósł swoje wilcze JA z podłogi i usiadł na kanapie, obok Moose’a. Skinął pyskiem na Padge’a który od razu podał mu piwo i otworzył swoje. Matt zrobił to ...

  • Dramione - podwójne życie rozdział 28

    Następny dzień przyniósł Hermionie szok i zdenerwowanie. A konkretnie ranek tego dnia. Pierwszym bowiem, co usłyszała tuż po przebudzeniu się w nie swojej sypialni, były ...

  • Ośrodek r.9

    Przełknął gwałtownie ślinę, zaciskając dłoń na klamce. - Dlaczego ja? - zapytał w końcu ochrypłym od emocji głosem. - Bo jesteś mi potrzebny — wzruszyła ...

  • Dramione - podwójne życie rozdział 27

    Hermiona odłożyła czytany dotąd list od Wiktora i westchnęła cicho. Chciał się z nią spotkać pod Trzema Miotłami już za trzy dni, czyli tuż przed egzaminami! Czuła ...

  • Deszcz ciemnych gwiazd #10

    -Nie rozumiem, dlaczego wracamy do ves Nillów zamiast iść w stronę Mer. - prychnęła Hardine. Mijający ją przechodnie spojrzeli na nią dziwnie. No tak, zapomniała, że ...

  • Nie próbuj mnie ratować! - Rozdział 6

    Sam wyciągnął mnie z domu Jo i pojechaliśmy do biblioteki, aby poszukać jakiś informacji o tym przeklętym domu. Nie chciało mi się wierzyć, że ma coś wspólnego z ...

  • Strażnicy cienia III część 34

    – Las jest gęsty. Trzymaj głowę nisko – poradził Veronice porywacz, gdy siedzieli już na wierzchowcu. Było ciemno i teren był niesprzyjający, jednak jechali dość ...

  • Strażnicy cienia II część 5

    Czarodziejka, zupełnie ignorując kobietę, wsiadła na konia i spojrzała w niebo. Było koło czwartej. – Z pewnością mieli przy sobie złoto. Możecie je wziąć – ...

  • "Dark blue" wstęp.

    Tamtego dnia jeszcze nie wiedziałam, jak bardzo te spotkanie zmieni moje życie, jak wpłynie na jego bieg, ale nigdy nie żałowałam podjętej decyzji. Byłam pewna, że ...

  • Murtagh - 32 (fanfiction)

    Arya odetchnęła głęboko, starając się opanować. Nie było to jednak łatwe, bo rozwrzeszczany i rozhisteryzowany atakiem smoków tłum był bardzo trudnym przeciwnikiem ...

  • Nordycka historia - rozdział 18.

    Nordycka historia - rozdział 18. - ... syna twojego, Jörmuganda - dokończyła bogini z paskudnym uśmieszkiem na ustach. Loki wytrzeszczył na nią oczy i wykrzywił się w ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 6

    Krople deszczu spadały gęsto utrudniając widoczność, jak naturalna zasłona. Mela lecąc w dół czuła przenikliwe zimno, które potęgował wiatr. Szkoła Białej Magii i ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 7

    W środku przepełnionej przepychem sali, znajdowały się marmurowe figury przedstawiające poprzednich władców. Po ścianach wykładanych drogocennymi kamieniami, wiły się ...