Fantasy - str 22

  • Strażnicy cienia część 50

    Veronika rozglądała się, ale nie dostrzegała niczego niepokojącego. Nagle coś gwałtownie wystrzeliło z wody tuż obok nich. Była to błotnista, trzymetrowa istota pokryta ...

  • Mundo Misterioso cz.1

    Postanowiłam już dać wam pierwszą część ale wiedzcie jedno, nie będę dodawała często bo jeszcze jest opowiadanie o Federico więc no :D To tak żebyście wiedzieli a ...

  • Czarna Krew cz 1.

    "Widziałeś kiedyś czarną krew? Nie?... A widziałeś może właściciela takiejż krwi? Oni są inni... Też nie? A wiesz, co to strach przed nieznanym? Przed ...

  • Strażnicy cienia część 47

    Veronika wzięła od niego papiery i skinęła głową. Zdawała sobie sprawę, że Gert będzie niezadowolony, jednak uznała, że dobrze się stało. Przede wszystkim będzie ...

  • Meteory. Przed świtem 23

    Rozdział 33 Zamek Ainay-le-Vieil. Październik 2014 Zamkowa biblioteka tonęła już w mroku, ale Majki to nie zniechęcało. Dwa dni ciężkiej pracy nie dały niestety ...

  • Mundo Misterioso cz.2

    ... I w tej właśnie chwili nie wiem czy to tak nie kontrolowanie czy specjalnie ale uderzyła go z całej siły z liścia w twarz. I w ogół.e nie wiem jakim cudem ale to ...

  • Meteory. W blasku dnia 7

    Rozdział 12 Zamek Ainay-le-Vieil . Grudzień 2014 Pierwszy grudniowy dzień zastał Majkę w bibliotece. Choć od spotkania ze Swenem minął prawie tydzień, wciąż nie mogła ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 25

    Przez kilka kolejnych tygodni docierali się w tym wspólnym mieszkaniu, co rusz wpadając na siebie w kuchni, czy w łazience. Na szczęście oboje byli wtedy ubrani... Do czasu ...

  • Meteory. Przed świtem 3

    Rozdział 4 Zamek Ainay-le-Vieil. Wrzesień 2014 Lady Margaret stała na galerii biblioteki bez ruchu. Obserwowała postać syna pochyloną nad książką leżącą w kręgu ...

  • Meteory. W blasku dnia 2

    Rozdział 2 Warszawa. Listopad 2014. - Tato! - na widok ojca, Majka zapomniała o manierach i rzuciła mu się na szyję. - Moja mała dziewczynka! – pan Nowakowski odsunął od ...

  • Meteory. W blasku dnia 16

    Rozdział 30 Grecja. Grudzień 2014 Greg wyszedł z piwnicy na dziedziniec monastyru. Jego potężna sylwetka na moment przesłoniła słabo oświetlone wnętrze. - Sir Timothy ...

  • Meteory. W blasku dnia 15

    Rozdział 28 Grecja. Grudzień 2014 Swen stracił równowagę. Nie upadł jednak, a dosłownie poleciał na ścianę. - Co to, kurwa...? - nie dokończył, zszokowany. Oskar ...

  • Dzieci mgły – mężczyzna w czerwieni

    Wydawało się, jakby samo niebo pękło na pół. W pierwszym odruchu nie wiedziała, co robić. Wybiegła na korytarz, wołając rodziców. Bała się, że coś im się stało ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 10

    - Zamknij się! - wrzasnął, gdy po raz kolejny poprosiła go, by po prostu ją zabił. Tym razem leżała na plecach, wciąż przywiązana do łóżka i zdana na jego łaskę i ...