Erotyczne - str 10

  • Para dla niej

    Przygnębiona wyjazdem męża w delegację wróciłam do pustego domu, wzięłam szybki prysznic, owinięta ręcznikiem zrobiłam sobie drinka i włączyłam komputer. Zaszumiał ...

  • Siostra ;*

    Ta historia zdarzyła się w tamte wakacje Ja i moja siostra Kamila mieliśmy przez tydzień wolna chatę bo nasi rodzice pojechali na wieś do babci by odpocząć. W pewną jak ...

  • Prawdziwa historia

    Cześć jestem dziewczyną bliższych danych nie będę podawać bo to nie istotne. Czytałam tu wiele opowiadań i jak się domyślam to większość z nich to bajki. Jednak ja ...

  • Wesele, żona i nieznajomy cz. I

    Witam, mam na imię Mariusz. Mam 35 lat i jestem żonaty. Moja żona ma na imię Ania i ma 34 lat. Jest brunetką z kręconymi włosami. Po ciąży ma trochę ciałka tu i tam ...

  • Urodziny szwagierki

    Odebrałam telefon od szwagierki Moniki: -cześć Kasiu -cześć co tam słychać? -chciałam zaprosić was na sobotę na moje urodziny -ok na którą? -tak na 16 -ok będzie ...

  • Niegrzeczna mężatka 2

    Minął rok od podjęcia decyzji na zmianę mojego życia. Kolejne urodziny. Inne niż poprzednie. Te zamierzam obchodzić o dziwo sama. Mam ochotę na kąpiel z płatkami ...

  • High school Gangbang

    Mam na imie Kasia. Mam 17 lat. Jestem brunetką około 167cm wzrostu o dużych piersiach w rozmiarze D i jędrnym acz szerokim tyłeczku. W tym roku zaczełam chodzić do ...

  • Uczennica i ja!

    Witam, mam na imię Sandra i mam 34 lata. Jestem nauczycielką Języka Angielskiego w gimnazjum. Jestem także wychowawczynią klasy 3b. Jestem także lesbijką. Tak, dobrze ...

  • Mama Policjantka S2E8

    Westchnęła i usiadła okrakiem na Michale, popychając go na łóżko. Od razu nadziała się na jego kutasa, aż jęknęła. - O tak, ale twardy... - Mruknęła pochylając ...

  • O matce nimfomance

    Koledzy zazdrościli mi, rzucając głodne spojrzenia w kierunku mojej rodzicielki, jednak tylko ja wiedziałam, jak trudne życie potrafi mi zgotować. - Mamo! – krzyknęłam ...

  • Młodsza siostra cz.1

    Mateusz bardzo lubił swoją młodszą siostrzyczkę. Można nawet powiedzieć, że ją uwielbiał. Był od niej starszy, aż o siedem lat i można powiedzieć, że podobała mu ...

  • Moja kuzynka i pierwszy raz

    Siema te opowiadanie zdarzyło się na serio A wiec Ja mam na imię Adam i mam 16 lat jestem trochę puszysty i nie za wysoki mam zielone oczy ciemny blond włosy. Pojechałem do ...

  • Wymiana małżeńska 2

    Nasze życie seksualne z Moniczką stało się bardzo bujne. Można nawet rzec że wymarzone. Przy każdej z okazji naszych spotkań z Krzysiem i Agatą wymienialiśmy się ...

  • Selekcja cz.VII

    Kinga ocknęła się czując w swojej cipce rozpierającego ją penisa i pulsujący ból, jej krzyk podczas osiągnięcia orgazmu i w tym samym momencie niewyobrażalny ból ...