Erotyczne - str 13

  • Murzyn i Ja

    Od jakiegoś czasu oglądając z mężem filmy erotyczne zauważył, że podobają mi się sceny z murzynami dobrze obdarzonymi. Już od dawna kręcił mnie sex z takim ...

  • Starsza siostra Magda

    Michał wiódł żywot przeciętnego 17 latka, no prawie 17 latka bo urodziny miał dopiero za miesiąc. Zbliżał się koniec roku szkolnego oceny już niemal pewne ale trzeba ...

  • Suka

    Suka była moją kobietą przez 10 lat. Ładna, niska, krągła brunetka z dużymi cyckami, wąską talią i pokaźną jędrną dupeczką. Często korzystała z solarium, co ...

  • Gwałt w lesie

    Spokojny klimat ciepłych lipcowych nocy w małym miasteczku należał do przyjemności, z których Daria z przyjemnością korzystała. Tak samo było dzisiaj kiedy wracała od ...

  • Dobrze mieć kuzynkę

    Romek i jego kuzynka Zuzanna już od wczesnego dzieciństwa spędzali razem dużo czasu. Znali się właściwie całe życie. Ich rodziny były ze sobą w bardzo dobrych ...

  • Mój pierwszy raz i następne I

    Cześć. Na imię mam Ola i mieszkam na obrzeżach Poznania. Chodzę do III klasy gimnazjum. Wszyscy mi wmawiają, że jestem bardzo ładna ale ja tak nie uważam. O Magda, moja ...

  • GOSPODARSTWO cz.4

    Po tym co się stało w namiocie, moje stosunki z Bożenką przyprawiały mnie w jeszcze większą fascynację do jej osoby. Kuzynka co drugi dzień systematycznie opróżniała ...

  • Historia prawdziwa - Pierwszy raz

    To był bardzo dziwny wieczór. Już od 3 dni umawiałam się z moim chłopakiem, ze spotkamy się w sobotę wieczorem u mnie, bo starzy do pracy na noc jechali. Wiec była ...

  • Obóz na Mazurach

    Mając 17 lat, pojechałam z przyjaciółką na obóz na Mazury do wsi obok Mikołajek. Obóz był zorganizowany z biura turystycznego więc nie liczyłyśmy na nic ciekawego ...

  • Selekcja cz.III

    W pokoju do którego weszła Kinga były już inne dziewczyny, a co chwilkę wchodziła następna.Było tu też kilka opiekunek w swoich wyzywających strojach i kilku ...

  • Dominujący ginekolog cz. 1/2

    Zacisnął z całej siły dłoń na drobnym, drewnianym ołówku, a ten z cichym trzaskiem złamał się na dwie równe części. Charakterystyczna, złowieszcza zmarszczka ...

  • Matka mojego kumpla -część 2

    Niecałe dwa tygodnie po ostatniej jakże zaskakującej i bardzo przyjemnej wizycie w domu mojego kumpla Dawida, naszła mnie ochota powtórzenia przygody. Przecież pani Ola ...

  • Rodzinnie IX

    Niedaleko miejsca w którym mieszkamy jest ogromny, sztucznie utworzony zbiornik wodny. Miejsce w którym latem pełno rozwrzeszczanych dzieciaków, sfrustrowanych, podpitych ...

  • GOSPODARSTWO cz.3

    Wracając znad jeziora rozmawialiśmy całą drogę o tym co się wydarzyło, kuzynka śmiała się tylko kiedy mówiłem, jakie to było cudowne doznanie dla mnie, i w jaki ...