Erotyczne - str 12

  • Rodzinne wakacje

    Na plaży było za gorąco. W dodatku nawet nie dało się poczytać książki, bo odbijające się od kartek słońce za bardzo dawało po oczach. Grzesiu postanowił wracać do ...

  • Wakacje u Cioci na wsi

    Znalezione w sieci, autor wojec pt "Lato u Cioci Krzysi"; nie wiem czy tu było i ktoś już je czytał. Ci, którzy nie czytali będą mieli ciekawą lekturę ...

  • Dorastająca siostrzenica

    Mieszkanie na Mazurach ma wiele zalet, ale ma też swoje wady. Rodzina i znajomi często chcą skorzystać z mojego domu jak z darmowego noclegu na urlopie. Generalnie jest to ...

  • GOSPODARSTWO cz. 8

    Leżałem na Bożence ciężko oddychając i czując jak mój kutas wysuwa się z jej wnętrza, ona również leżał i z trudem łapała powietrze po osiągniętym orgazmie ...

  • Przygoda Sebola. Pod namiotami.

    Cześć! Chciałem wam opowiedzieć moją historię która zdążyła się w tym roku w wakacje. Mam 17 lat. Razem z bratem ciotecznym i kumplami wybraliśmy się nad jezioro pod ...

  • Dorota

    Dorota. Dorota 39-letnia żona i matka mieszkała w małym mieszkanku w bloku z dużej płyty ledwie M 2.Pracowała w biurze jako sekretarka.Mąż Wiesław prowadził własny ...

  • Mama Policjantka S2E4 siostra Ania

    Agnieszka z mężem wyjechali już w piątek rano na weekendowe spa. Obydwoje już dawno nie spędzili razem więcej czasu więc ten wyjazd planowali od dawna i mimo napiętych ...

  • Selekcja cz.I

    _ Mamo ja nie chcę iść do tej szkoły, dlaczego muszę tam jechać.Wysoka zgrabna, piękna 33 letnia kobieta, spojrzała na swoją córkę. - Kinga masz prawie 16 lat wiesz ...

  • Gwałtem w nauczycielkę. Na ostro i z przymrużeniem.

    Jeżeli miałbym wskazać palcem, patykiem, lub jakimkolwiek innym przedmiotem osobę, której nie trawię, byłaby to właśnie Mianowska. Ją miałem ochotę pokazać sztyletem ...

  • Sebastian i trójkąt z siostrami

    Była niedziela i zapowiadało się kolejne nudne popołudnie. Starsza siostra Sebastiana, Patrycja, dla zabicia czasu udała się z koleżanką na zakupy, podczas gdy on został ...

  • Wycieczka pod namiot

    Jestem trzydziestosześcio letnią zabieganą żoną, mamą i pracownicą biura, szczupłą blondynką o dużych piersiach oraz okrągłej dużej pupie. Lubię ubierać w pracy ...

  • Sex w hotelu

    Z chłopakiem jestem już prawie dwa lata. Ogromnie Go kocham. Był moim pierwszym facetem, nauczył mnie wszystkiego, a że bardzo Mu ufam, nasz seks jest otwarty i cudowny ...

  • Maczuga przyrodniego brata - cz. 4 - dzielenie się jest super

    Po raz kolejny drżącymi rękami włączała swojego kompa. Cały dzień w szkole był mordęgą. Dobrze, że nie miała wfu bo na jej majtkach na pewno widać byłoby morką ...

  • GOSPODARSTWO cz.2

    Bożenka, po tym jak widziałem ją z Danielem stała się dla mnie zupełnie kimś innym. Byłem nią zafascynowany, każdą wolną chwilę spędzałem przy niej. Fantazjowałem ...