Erotyczne - str 9

  • Matka mojego kumpla

    Był ciepły wakacyjny dzień, słońce prażyło i wcale nie zanosiło się na deszcz. Szedłem z czteropakiem piwa do mojego kumpla Dawida, żeby posiedzieć, pogadać, jak to ...

  • Piekielny szef

    Jestem mężatką od 10 lat. Zaczynam zastanawiać się co widziałam w tym mężczyźnie. To tak zwane "ciepłe kluchy”. Hmmm... może kiedyś podobał mi się jego spokój ...

  • Magda i synowie cz5

    Rano po przebudzeniu zalała mnie lawina myśli na temat tego, co się wydarzyło wczoraj w nocy. Gdy wygasło podniecenie do głosu doszła moja racjonalna część. Co będzie ...

  • Zboczony pasierb 2

    Minęły dwa lata. Marcin znów zjawił się u nas na wakacje. W tym roku kończy 18 lat i mamy z mężem mu je wyprawić. My, czyli ja. Jak zwykle wszystko przecież spocznie na ...

  • Ksiądz

    Dawno nie byłam tak wściekła. Ile razy można być zdradzoną przez faceta. Czy oni nie potrafią trzymać tych fiutów w swoich portkach? Nie wiem już co robić. Może ...

  • Ojciec mojej koleżanki

    Odkąd zaczęłam interesować się płcią przeciwną, kręcili mnie przeważnie starsi mężczyźni. Moją ukrytą fantazją było uprawiać dziki sex z dojrzałym mężczyzną ...

  • Siostrzane słabości cz.1

    Dwie godziny szykowania się, by wyglądać jak bóstwo. Strój może i wulgarny, a może po prostu przy 30 stopniach nie wychodzi się w swetrze i długich spodniach. Justyna ...

  • Zniewolona - ostrzej, prawie BDSM.

    Jeżeli kogoś rażą otwarte formy łączenia bólu z seksem, niech poczyta przygody Smerfów, lub innego Colargola. Dla pozostałych na dobranoc polecam jedno ze wspomnień ...

  • Magda i synowie cz.4

    5. Nasze życie erotyczne nabrało pędu, ale także się unormowało. Chłopcy pozbyli się wszelkich zahamowani odnośnie chodzenia nago w zaciszu domowym, korzystali też z ...

  • Macocha cz. 1

    Mam na imię Daria i mam 17 lat. Jestem szczupłą brunetką o długich prostych włosach. Razem z moim tata i macochą mieszkamy w domku na obrzeżach miasta. Mój tata często ...

  • Selekcja cz.IV

    - Dziewczęta, dalej podchodźcie, mam już tu wasze rozmiary na ekranie.Mówcie po kolei wasze imiona. Musicie się sprawnie ubrać, by zdążyć na spotkanie z Dyrektorem ...

  • Emma Watson i bzykanko w Hogwarcie

    Za plecami naszej bohaterki coś błysło ale nie mogła się odwrócić żeby sprawdzić co. Przez sale przeszedł głośny jęk gdy kryształowy sopel wbił się w je cipkę ...

  • Gorąca maturzystka

    Asia chodziła do 4 klasy liceum i była bardzo solidną uczennicą. Nadchodząca matura nie robiła na niej większego wrażenia. Jedyne co ją martwiło to jej dziewictwo. Nie ...

  • Niesamowity okaz

    Cześć! Właśnie kończę (naście)lat. Mam na imię Anka, ale wszyscy przezywają mnie Dymanka, z powodu pewnego wydarzenia... . Gdy byłam w piątej klasie poznałam na ...