Erotyczne - str 8

  • Sebastian i rodzinna orgia

    Tradycją w rodzinie Sebastiana były częste familijne spotkania. W różne święta, urodziny lub imieniny często wszyscy członkowie się spotykali i hucznie obchodzili owe ...

  • Selekcja cz.VIII

    - Auu, dziesięć, dziękuje Panie za wymierzenie kary - płaczliwym, schrypniętym głosem powiedziała dziewczyna rozciągnięta na czteroramiennej drewnianej konstrukcji ...

  • Ja i mój chłopak

    Z moim chłopakiem jestem dość długo i po paru miesiącach zdecydowaliśmy się na współżycie...Udaliśmy sie do hotelu gdzie było bardzo przytulnie. Oboje byliśmy bardzo ...

  • Brunetki

    Kilka dni temu zostaliśmy zaproszeni na drinka do mojego przyjaciela ze studiów, z którym nie widziałem się od wielu lat. Moja żona zrobiła się na bóstwo, ubrała ...

  • Wakacje u Teściowej cz.1

    Razem z moja piękną żona postanowiliśmy w wakacje odwiedzić jej mamę i zostać tam na kilka dni. Zaraz po przyjeździe na miejsce przywitały nas jej dwie młodsze siostry ...

  • Michał i jego adopcyjna mama.

    Michał jako paroletni chłopiec był umieszczony w domu dziecka. Zazdrościł innym dzieciom, po których przychodzili nowi rodzice. Będąc tam, swoją prawdziwą mamę widział ...

  • Ojczym i Ja cz.2

    Zaczęłam się drzeć, a on nie reagował. Bolało mnie cholernie, ale on wpychał palce jeszcze mocniej. -Proszę cię! Przestań. Zostaw mnie.. proszę..-błagałam go, ale to ...

  • Sauna

    Bardzo lubimy z żoną wygrzewać się w saunie. Najbliższa znajduje się w ośrodku sportowo-rekreacyjnym, położonym kilkaset metrów od naszego mieszkania. Ostatnio ...

  • Hydraulik

    Poznałam Rafała w pubie, kiedy byłam na urodzinach koleżanki. Zauważyłam jak patrzy na mnie przez cały wieczór, jak jego wzrok wwierca się we mnie. Gdy obok ...

  • Mama

    To moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość :) Od dwóch lat marze o tym aby swój pierwszy raz przeżyć z moją mamą. Jest Ona brunetką o brązowych oczach ...

  • Pamiętnik syna

    Poniższe opowiadanie zawiera kontrowersyjne sceny o tematyce incest (mama-syn)! Jest to kontynuacja opowiadania erotycznego „Pamiętnik”, autor: Marek_K. Przeczytałem ...

  • Zakład z siostrą cz. 2

    Minęło trochę czasu zanim wróciłem do apartamentu. Szybko wszedłem pod prysznic, wykąpałem się i położyłem koło Patrycji. Ona już spala. Ja po chwili też ...

  • Mama Policjantka s2e3

    Niech piszą kobiety które chciały by napisać cyberka, lub ocenić wcześniej kolejną część. Pisanie tej trochę trwało bo szukam sugesti co kto lubi co komu się podoba a ...

  • Wszystko zostanie w rodzinie.

    Siedziałam na leżaku ustawionym na naszym tarasie i relaksowałam się. Byłam wykończona nie tylko fizycznie, ale także psychicznie. Dla wielu może wydawać się to ...