Erotyczne - str 5

  • Mama Policjantka (s2e2 Starsza siostra Ania)

    Agnieszka miała ostatnio sporo pracy i rzadka widywała się z synem. Sam Jarek zaczął się trochę nawet od niej dystansować, stwierdził że przerwa w ich bądź co bądź ...

  • Przygoda bi...

    W środku nocy przebudziłem się, a właściwie chyba zostałem niechcąco obudzony. Przez chwilę nie wiedziałem co się dzieje, ale dość szybko skojarzyłem szybkie oddechy ...

  • Matka kumpla

    Pewnego dnia w weekend poszedłem po kolegę Bartka miałem po niego zajść.Otworzyła mi jego matka powiedziała, że Bartek będzie za godzinę mogę na niego poczekać.Jego ...

  • Magda i synowie cz.2

    Cały następny dzień myślałam o wydarzeniach, jakie ostatnio zaszły. Musze się przyznać przed sobą, że próbowałam to wszystko jakoś racjonalizować i szukałam dla ...

  • Moja córka z moim synem

    O 3 w nocy wróciłem od kolegi. Była niezła popijawa. Po ciężkim tygodniu pracy należy się człowiekowi odrobina relaksu w towarzystwie kolegów i alkoholu. Była noc z ...

  • Zboczony pasierb

    Przyszło lato. A jak co roku na całe wakacje przyjeżdża do nas syn mojego męża z pierwszego małżeństwa – Marcin. Ma 16 lat i tylko jedno mu w głowie – seks. Chce o ...

  • Mama Policjantka (Seria 2 E01)

    Jarek nerwowo siedział w fotelu, poruszał szybko nogą, ręce mu drżały. Widział jak Agnieszka ubrana w koronkowy stanik push-up lekko powiększający jej i tak wspaniale ...

  • Rozmiar XXL

    I stało się! Wiem, to już wisiało w powietrzu od jakiegoś czasu ale właśnie teraz powiedzieliśmy to głośno - "To koniec naszego związku"! Po tych słowach zrobiłeś to ...

  • Mój pierwszy raz

    Ile wtedy miałam lat to jest tu niepotrzebne. Zaraz po szkole poszłam prosto do koleżanki, u niej miałyśmy się uczyć. Zamiast jej samej, zobaczyłam za nią chłopaka moich ...

  • Podglądacz

    Była ciepła, upalna sobota. Ja jednak, zamiast się nią cieszyć, siedziałem w pokoju mojej siostry i ciągle jeszcze żyłem wrażeniami sprzed tygodnia, kiedy to zastałem ...

  • Namiętne przygody majki cz. 1

    Witaj! Jeżeli jesteś osobą która ma poniżej 18 lat to lepiej tego nie czytaj nawet nie możesz! Moja historia zaczęła się od szkoły, nudnej szkoły w której nic się nie ...

  • Nauczycielka cz. 1

    Nazywam się Zofia i jestem nauczycielką języka francuskiego. Prowadzę kursy dla zaawansowanych. Mam 32 lata i wiem, że podobam się mężczyznom. Lubię moja pracę. Łączy ...

  • Rodzinnie I

    Moja rodzina jest popieprzona – to pewne, ale szczerze mówiąc nie zamieniłbym jej na żadną inną. Moi rodzice są właścicielami sieci klubów nocnych. Żyjemy w piątkę ...

  • Trójkącik (Prawdziwe opowiadanie)

    Pewnej niedzieli zadzwonił do mnie mój kumpel Piotr z pytaniem czy się spotkamy, Ja oczywiście chętna zgodziłam się, a on powiedział że ma działkę i mogli byśmy na ...