Erotyczne - str 3

  • Casting

    Ostatnio znalazłem w kolorowym magazynie ogłoszenie: „ Producent filmów erotycznych poszukuje atrakcyjnych kobiet celem udziału w najnowszej produkcji. Mile widziane Panie z ...

  • NIEWOLNICA

    Kiedyś byłam spokojna. miła, rozważna, skromna, nieśmiała, zamknięta w sobie dziewczyna z wsi, której nazwy teraz nie mogę sobie przypomnieć. Zawsze obserwowałam ...

  • Ciekawe momenty z synem cz.2

    Jeszcze tego samego dnia miałam chęć zrobić przynajmniej jeszcze jedną perwersyjną rzecz. Nie wiedziałam jeszcze jaką, ale zdawałam sobie sprawę, że dzisiejszy dzień ...

  • Siostry

    To było w czerwcu 2004 roku w Bieszczadach. Mieliśmy pojechać tam we dwoje , ja i Basia. Mieliśmy siedemnaście lat i swój pierwszy raz dawno za sobą ale jej starzy wierzyli ...

  • Cztery szesnastki ;)

    Tym razem z punktu widzenia faceta ;) Hej, mam na imię Eryk. Opowiem wam jedną z moich erotycznych przygód. Był wtedy środek lipca, południe. Pojechałem nad jezioro ...

  • Niegrzeczna mężatka

    Jak długo można pracować w biurze? Tak nudnej pracy dawno nie miałam. Szczególnie zaczęła mnie drażnić, gdy rozpoczęłam rozmowy z nieznajomym. Ta wymiana zdań i ...

  • Seks z siostrą

    Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że historia jest prawdziwa. Zmieniłem tylko imiona i nazwy miejscowości, by przypadkiem nikt z moich znajomych nie domyślił się, że może ...

  • Magda i synowie

    1. Cześć mam na imię Magda. Gdy byłam nastolatką zapisywałam w pamiętniku wszystko, co mi się przydarzyło. Pamiętam, że zawsze pozwalało mi to uspokoić swoje ...

  • Noc u młodszych kuzynek

    W poprzedniej części historii z moimi kuzynkami opowiadałem o sytuacji, która miała miejsce pod prysznicem. Dziś opowiem, o tym co miało miejsce później... Obudziłem ...

  • Niziutka brunetka...:*

    Nie będzie to opowiadanie w stylu super sex z wieloma facetami i w ogóle... Pisze to pewna 18latka która jest bardzo niziutką brunetką z dużym biustem.. jestem bardzo ...

  • Mama Policjantka (część 5)

    Darek miał kilka dni wolnego, więc większość czasu spędzał w domu. Chciał odpocząć pobyć z rodziną bo niebawem czekał go dłuższy służbowy wyjazd. Jego syn ...

  • Mama Policjantka (część 2)

    Jarek nieco ochłonął bo wydarzeniach jakie zaszły tego dnia. Na tyle żeby móc się skupić na swoich codziennych czynnościach. Przejrzał trochę lekcje ze szkoły, zjadł ...

  • W Aucie...

    Pewnego dnia wybrałam się z moim chłopakiem na przejażdżkę. Pojechaliśmy do lasu... Na początku nie wiedziałam po co. Zatrzymaliśmy się na małej polance, do okola ...

  • Zniewolenie. Matka i syn.

    Opowiadanie na motywach komiksu hentai o tytule: "The captive of mother and the son” /"Enslaved mother and son” z serii Fuusen Club. Pozwoliłem sobie jednak na wiele zmian ...