Erotyczne - str 4

  • Zniewolenie. Matka i syn.

    Opowiadanie na motywach komiksu hentai o tytule: "The captive of mother and the son” /"Enslaved mother and son” z serii Fuusen Club. Pozwoliłem sobie jednak na wiele zmian ...

  • Mój pierwszy raz

    To było Gdy miałam lat. Swój pierwszy raz przeżyłam z facetem od wychowania fizycznego. Nie był on przystojny ale bardzo pociągający pewnego dnia przed lekcją wychowania ...

  • Sexowna sąsiadka i jej siostra.

    Mieszkałem w bloku. Miałem dwupokojowe mieszkanie. Obok mnie mieszkała miła i bardzo ładna 25 letnia sąsiadka. Niestety była już zajęta. Pewnego bardzo ciepłego ...

  • Gejowski trójkącik

    Leżałem sobie na kanapie i oglądałem telewizję. Właśnie w kolejnym jakimś teleturnieju babka pięć minut zastanawiała się nad tym, kto był ostatnim królem Polski ...

  • Bez wyjścia (1) - kolega i moja żona

    Z Krzyśkiem i jego żoną znamy się od lat. Ponieważ mieszkamy blisko siebie nasze dzieci praktycznie razem się wychowywały. Właściwie to nasze żony znały się lepiej i ...

  • Z siostrzyczką Patrycją - Drugi epizod

    To znowu ja, Paweł. Minął prawie rok od mojego pierwszego zbliżenia z siostrą. Teraz jestem w klasie maturalnej a moja siostra chodzi do 3 gimnazjum. Patrycji znacznie ...

  • Zakład z siostrą cz.3

    Trzymałem ją na rękach i z uśmiechem patrzyłem jej w oczy. Ona była zaskoczona sytuacją i chciała się wymigać. - Nie prawda, przecież ich nie widziałeś. Były ...

  • Mama Policjantka (część 4)

    Po ostatnich wydarzeniach Jarek tylko czekał na okazję kiedy będzie miał możliwość w końcu przelecieć Agnieszkę. Jednak fakt że jego mama pracowała w wydziale ...

  • Jej mama i mój tata.

    Moja mama wyjechała do Irlandii do pracy. Z początku telefonowała, miała przyjechać na święta, ale nie przyjechała. Długo czekałem na nią. Potem, gdy pytałem się o ...

  • Stół bilardowy

    Ten dzień wyjątkowo nie należał do udanych. Znudzenie i brzydka pogoda wprawiły mnie w zły nastrój. Leżałam na łóżku i czekałam na telefon od dziewczyn, które miały ...

  • Mama Policjantka (część 3)

    Po ostatnich wydarzeniach Jarek miał trochę czasu żeby ochłonąć. Agnieszka miała sporo pracy i przez 4 dni praktycznie się nie widzieli cały czas mijając się, do tego ...

  • Rogacz?

    Zaczynam się zastanawiać, czy mąż przypadkiem nie ma jakiegoś romansu. Już od dłuższego czasu rzadko ze sobą sypiamy, a on wiecznie przesiaduje przed komputerem. Może ...

  • Ciekawe momenty z synem cz.1

    Nazywam się Asia, mam 40 lat, jestem zgrabną blondynką o niebieskich oczach. Mam jędrny tyłek, sporej wielkości piersi, naprawdę w porównaniu do innych kobiet w tym wieku ...

  • Niezapomniane wesele - ciocia Ania

    Jadąc na wesele byłem bardzo zły, że w ciepły majowy weekend po zakończeniu roku szkolnego, nie mogę iść z kolegami na miasto tylko muszę jechać na imprezę w remizie ...